הסתדרות העובדים הלאומית, יוצאת מחר בקמפיין תקשורתי תחת הסיסמה: "יותר ועדים ועובדים בוחרים הסתדרות העובדים הלאומית". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום "פורמדיה", יועלה בעיתונות וברדיו - בהשקעה של כמיליון שקלים.
הקמפיין מתבסס על "טסטמוניאל" של יו"ר וחברי ועדי עובדים, החברים בהסתדרות העובדים הלאומית במקומות עבודתם, המציגים את הסיבות שהובילו אותם למעבר מההסתדרות הכללית לחברות בהסתדרות העובדים הלאומית.
יצחק רוסו, מנכ"ל הסתדרות העובדים הלאומית: "אני מקווה שבעקבות הקמפיין, נציגי ועדים, ראשי ועדים ועובדים שהיססו עד היום, האם להצטרף לשורותינו - ילמדו מניסיונם של ראשי וחברי ועדים החברים אצלנו - ויקבלו החלטה אשר תקבע את עתידם במערכת יחסי העבודה".