חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה בקמפיין תדמיתי חדש המורכב מכמה סרטונים, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ש"ח.
סדרת הסרטים החדשה עושה שימוש בשפה הויזואלית של מי עדן מתחת למים ומציגה את המגוון הרחב של המארזים האישיים הייחודיים למי עדן, לכל שימוש ולכל מטרה. בסיומו של כל סרטון מציגה מי עדן אריזת מוצר המתאימה לדמויות המשתתפות בו: מי עדן בייבי לתינוק, מי עדן ספורט לאימון היומי, מי עדן משפחתי לגבר ולאשה ועוד.
הקמפיין התדמיתי, נושא את הסלוגן "מי עדן. טבעיים כמו שהטבע התכוון", וממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג על בסיס הטבעיות, והפעם כאמור עם מגוון הפתרונות האישיים הרחב ביותר.
אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דוקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרליים הטבעיים של מי עדן, תוך הדגשת מגוון המוצרים הרחב ביותר לצרכן. מים באריזה לכל אחד, בכל זמן ולכל מצב".
סדרת הסרטונים תעלה בערוצי הטלוויזיה המסחריים החל מהשבוע.
קרדיטים:
משרד פרסום: באומן בר ריבאי, סמנכ"ל קריאטיב: דייויד אדלשטיין, ארט דיירקטורית: ענת זבצקי, קופירייטר: יריב רטנר, מנהלת הפקה: דורית גווילי, מפיקה: גלי שטרקמן מנהל לקוחות: בני רון , סופרוויזרית: אביטל טקסלר, תקציבאית: אפרת ברנס, מנהל אסטרטגי: דיוויד קוסמיין, פלנר: עמית קורן במאי: יריב גבר, עורך: נועם וייסמן, הפקה: קדישזון, יח"צ : שטרן אריאלי.