בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מירס חושפת את המיתוג החדש
|
- הודעה מטעם מירס
חברת מירס תקשורת חושפת לראשונה את המיתוג החדש במסגרת קמפיין פרסומי "המשרד בנייד" בכיכובה של רותם אבוהב, שיכלול פרסום בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו ובאינטרנט. "המשרד בנייד" פונה למגזר העסקי ומציע ללקוח עולם חדש של אפשרויות וטכנולוגיות שישמרו אותו בעניינים. השירות מאפשר לבעלי עסקים להמשיך ולנהל את המשרד מרחוק וכולל ניהול תיבת דואר אלקטרוני מתוך המכשיר, קבלה ומשלוח פקסים באמצעות מספר מירר, 2 קווי טלפון במכשיר אחד ופורטל אינטרנט סלולרי. התסריט: איש עסקים נוהג ברכב, מדבר במירס ומבקש שישלחו לו פקס לנייד, רותם משמשת כמזכירה אישית בתוך המכשיר ומבצעת את כל הפעולות המשרדיות מתוך המכשיר הסלולרי. הקריין מציג את כל שירותי המשרד בנייד ואת מבצע המתנות. הקריין: משרד בנייד ממש כמו משרד עם מזכירה, רותם: סליחה אני לא מזכירה אני מנהלת אדמיניסטרטיבית!!! מירס- הדבר האמיתי. בקמפיין זה, חברת מירס תקשורת תחשוף לראשונה את המיתוג מחדש אשר ילווה בשני אלמנטים חיצוניים: שינוי הלוגו והסלוגן, המהווים חלק בלתי נפרד מהתפתחות החברה, צמיחתה והתמודדותה במגרש ההיפר-תחרותי של הסלולר. הלוגו הנבחר הנו מעגל, המסמל קשר בין אנשים ומהווה חלק משמעותי בכל הוויה של עשייה, בין אם במעגל התקשורת העסקית, במעגל הארגוני, החברתי או המשפחתי, לתכלית של הישגים או הנאה. הסלוגן מירס. הדבר האמיתי הוא המסר המרכזי שיעמוד לצדו. למירס יש את הווקי טוקי האמיתי, מירס יוצרת את השילוב אמיתי בין ווקי-טוקי וסלולר ולמירס יש GPS סלולרי אמיתי. גיא ידלין, סמנכ"ל השיווק והמכירות של מירס: "הערכים- יחד, אקשן, אמיתיות ותכל'ס הובילו אותנו בתהליך המיתוג. כולם כאחד מאפיינים את השיח של מירס עם לקוחותיה- דיבור בגובה העיניים, תכל'ס, באיתור מתמיד אחר שירותים פשוטים וחכמים לענות על צורך אמיתי של הלקוח. כאלה המתאימים לאורח חיים דינמי, רווי אקשן בסביבה העסקית או הפרטית שלו". הקרדיט למיתוג מחדש הנו לחברת. Adlai & Partners NewBrand Creators Ltd הקרדיט לקמפיין: משרד הפרסום: גליקמן נטלר סמסונוב מנהל לקוחות - רונן גולדשמידט תקציבאית - לימור לרבוני סמנכ"ל קריאייטיב - יגאל שמיר ארט - דודי בן סימון קופי - נועם פתחי מפיקת משרד - מירי סלהוב-מודעי חב' הפקה: פנדה הפקות במאי: קובי חבייה
|
תאריך:
|
22/06/2006
|
|
|
עודכן:
|
22/06/2006
|
|
דנה אדמוני
|
|
חברת מי עדן, המובילה את שוק המים המינרליים הטבעיים בישראל, עולה בקמפיין תדמיתי חדש המורכב מכמה סרטונים, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של כ- 2 מיליון ש"ח.
|
|
|
ערוץ קרטון נטוורק יעלה ביום ד', ה- 21 ביוני 2006, קמפיין שלטי חוצות ייחודי, המבוסס על ציוריהם של עשרה ילדים שזכו בתחרות ציורים שערכו ערוץ Cartoon Network, ערוץ האנימציה לילדים הפופולארי במזרח התיכון ובאירופה, ומשרד החינוך התחרות נערכת זו השנה השנייה ברציפות.
|
|
|
מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, עולה בקמפיין פרסום חדש בהיקף של כ- 500,000 שקלים, באמצעות משרד הפרסום JWT וחברת המדיה טופ מדיה.
|
|
|
'זרח-מערב', המרכז האקדמי לרפואה סינית קלאסית בישראל, פותח את שעריו לציבור ויקיים ביום שישי, 23 יוני, יום פתוח במסגרתו מוזמן הציבור הרחב למרכז ליהנות מטיפולים חינם, לצפות בתערוכת צילומים ייחודית של הסטודנטים ולהשתתף בהרצאות המוקדשות לתרבות ולרפואה הסינית.
|
|
|
רשת ארומה ורודר•פין ישראל יוצאות היום לדרך משותפת לקראת פתיחת הסניף הראשון של ארומה מחוץ לישראל, בעיר ניו-יורק. רודר•פין ישראל היא השלוחה של רודר•פין העולמית, חברת יחסי הציבור העצמאית הגדולה בעולם, והיא תנהל את כל קשרי המדיה של ארומה עם פתיחתו של הסניף בניו-יורק.
|
|
|
|