בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
חברת "קוסמופארם" משווקת המותגים "כיף" ו"קרמה" בישראל מפיקה באמצעות קבוצת "לעומק התודעה" שיווק לצעירים את תחרות "רוקדים בכיף": תחרות ריקודי הזוגות הלטיניים הראשונה. עלות הפקת התחרות נאמדת בכ- 100,000 דולר. תחרות "רוקדים בכיף" תצא לדרך בפסטיבל הלטיני בגני יהושע, ותתקיים לאורך שלושת ימי הפסטיבל (4.7.06 עד 6.7.06). הגמר הגדול יתקיים ביום חמישי ה- 06.07.06 אליו יעפילו 6 זוגות, הזוג הזוכה יקבל זוג כרטיסי טיסה לקובה. שופטי התחרות: אביב בן ישי (כוריאוגרף התוכנית נולד לרקוד ומדריך מהמובילים בארץ לריקוד לטיני), אונה הולברוק (מדריכת ריקוד בכירה ושופטת בתוכנית נולד לרקוד) ושי פרטוש זוכה תחרות הריקודים נולד לרקוד. יובל לנדסברג, מנכ"ל "קוסמופארם": בפרק זמן קצר מאוד, הצלחנו ליצור למותג "כיף" מראה צעיר ועדכני, לא מעט בזכות הקשר היומיומי שלנו עם עולם התוכן של המגזר הבלייני. אני מאמין ש"רוקדים בכיף" תהפוך למסורת בקרב הבליינים שכבר הוכיחו שהם אוהבים לרקוד. החיבור לאירועים אלה הינו נידבך נוסף בחיזוק הנאמנות למותגים אלה בקרב המגזר הבלייני. זיו פופלבסקי, מנכ"ל קבוצת "לעומק התודעה" המפיקה את התחרות "רוקדים בכיף" אומר: "טרנד הריקודים ששטף את ישראל בשנה האחרונה התחזק והריקודים הפכו לחלק בלתי נפרד מהנוף הבלייני. היום הצטרפו למועדונים שהחלו את טרנד הריקודים, מקומות בילוי רבים.עדות לכך קיבלנו מפניות רבות של צעירים שנחשפו לפרסום התחרות במוקדי הבילוי. בימים אלה ניפתח קו טלפון לרישום למיונים מספר הטלפון לרישום מוקדם: 03-6322652.
|
תאריך:
|
25/06/2006
|
|
|
עודכן:
|
25/06/2006
|
|
קבוצת לעומק התודעה, יח"צ
|
|
מבשלות בירה ישראל, המשווקת ויינשטפן בישראל, יוצאת בפעילות לילה מיוחדת לבירה העתיקה בעולם במהלך חודשי הקיץ. הפעילות, "מורן איזנשטיין בעקבות שטפן הקדוש", בהשקעה של כ- 200,000 שקלים, כוללת סדרת אירועים שיערכו במקומות בילוי שונים בארץ ופעילות קד"מ ושיווק חדשנית באינטרנט, אותם תוביל איזנשטיין. הפעילות תוצג באתר לילה.
|
|
|
תלמה מקבוצת יוניליוור משיקה מוצר חדש וייחודי תחת קוקומן, המותג מספר 1 בתחום דגני השוקולד לילדים: קוקומן אקסטרה שוקולד - דגני בוקר בטעם שוקולד עשיר!
|
|
|
חברת התרופות אגיס עולה היום בקמפיין פרסום לתכשיר אגיסטן אלוורה המיועד לטיפול בפטריות ושפשפות. הקמפיין, מבית היוצר של פרסום גליקמן-נטלר סמסונוב, המלווה בסיסמא "אגיסטן אלוורה ושהפטריות יירגעו", יעלה היום לאוויר למשך שלושה שבועות בערוצים 2, 10, 24 וערוץ 9, בהיקף כספי של 1.5 מיליון שקלים.
|
|
|
הקרן לירושלים יוזמת זו השנה הרביעית, פרויקט המאפשר ליהנות חינם ממגוון פעילויות תרבות של מיטב היוצרים הפועלים בירושלים בתחום המוזיקה, התיאטרון והמחול. השנה בחרה הקרן לירושלים לשים דגש על קהל של צעירים וסטודנטים ועל יוצרים צעירים בעיר. עלות הפרויקט כ-600,000 שקל.
|
|
|
נציגות הישראלית של BNP Paris Bank שכרו את שירותי עו"הד גלעד שר ואמיר קדרי כיועצים משפטיים של הבנק.
|
|
|
|
|
|
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
|
|
|
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
|
|
|
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|