בהמשך למהפכה הדיגיטלית עליה הכריז אילן שילוח מנכ"ל קבוצת מקאן אריקסון, בימים אלה תתחיל לפעול מחלקת אסטרטגיה ופלנינג במקאן דיגיטל שתוביל את נושאי המחקר והתכנון האסטרטגי של מותגים בעולם הדיגיטלי.
בדומה לתפיסת העולם של משרד האם, שמים במקאן דיגיטל דגש רב על פעילות מתוך חשיבה אסטרטגית המותאמת לצרכי ומטרות הלקוח.
מקאן דיגיטל תהייה הראשונה מבין חברות האינטראקטיב שתקים מחלקת פלנינג in-house.
יוסי ארז מנכ"ל מקאן דיגיטל: "היום כבר ברור כי השיווק בעולם הדיגיטלי והאינטראקטיבי מחייב הרבה יותר מפרסום בכלל ובאנרים בפרט. הצמיחה האדירה והשינויים המהירים בתחום מגבירים את הצורך בהבנת הכיוונים והצרכים האסטרטגיים של כל לקוח ולקוח. הצרכן הולך ומשתנה לנגד עינינו - הן בהיבט הרגלי צריכת המדיום והן בהקשר של היחס למותג בעולם הדיגיטלי. השינויים בתחום ורוחב היריעה מחייבים תכנון ומחקר המותאמים למדיום המתפתח.
במקאן דיגיטל מבטיחים כי ברמת המקרו, תגיע המחלקה היא לרמת ההבנה הגבוהה בענף, כולל בניית כלי מדידה ומחקר אמיתיים ואמינים החסרים בתחום זה בארץ, וכן מחקרים תקופתיים בקרב צרכנים שהראשון שבהם הוא מחקר pulse היוצא לדרך בימים אלה.
ברמת המיקרו, שירותי האסטרטגיה של מקאן דיגיטל יותאמו לכל לקוח על-פי צרכיו ומטרותיו ובהתאם לאופי עולמות התוכן של המדיום.
מקאן דיגיטל פעילה בתחום האינטרנט משנת 2001. החברה הינה זרוע האינטרנט בתוך מקאן אריקסון ונותבת שירותי פרסום מקוונים ללקוחות המשרד כמו גם ללקוחות ישירים. מקאן דיגיטל הינה אחת משלוש חברות האינטרקאטיב המובילות בשוק ואחת מ- 8 חברות האינטראקטיב החברות באיגוד חברות הפרסום.
הידע והניסיון העצומים מתחומי השיווק, המדיה ניהול הלקוח וטכנולוגיה, מאפשרות למשרד להציע ללקוחותיו פעילויות אינטרנט הממוקדות בתוצאות, תוך יצירת פתרונות קריאטיביים פורצי דרך.