תשלובת ד"ר פישר יוצאת בימים אלה במהלך שיווקי רחב להשקת מהפיכה בתחום הקוסמטיקה הטיפולית באמצעות קמפיין רב היקף, בתקציב של כ-4 מיליון ש"ח, אותו יוביל משרד הפרסום "זרמון גולדמן".
הקמפיין מציג את השיטה המשולבת להאטת פגעי הזמן מבית "ד"ר פישר ג'נסיס" המשלבת כמוסות "ביוטי אייג'" הניטלות לבליעה לטיפול בשכבת העור הפנימית וקרם "אייג' קונטרול" לטיפול בשכבת העור החיצונית.
יעל נבחרה להוביל את הקמפיין כמייצגת את קהל המטרה של הסדרה, נשים בגילאי 30+, המודעות לשמירה על אורח חיים בריא.
בסרטון הפרסומת, שיעלה לאוויר בסוף השבוע, נראית יעל מול מראת איפור גדולה בה משתקפת דמות אמה, מהרהרת בדאגה "לו ניתן היה לעצור את הזמן". בסרטון הזמן אכן קופא בעזרת להקת פנטומימאים ושימוש באפקטים מיוחדים.
קמפיין ההשקה שיעלה בקרוב יכלול סרטונים בטלוויזיה, מודעות בעיתונות היומית, עיתוני נשים, פעילות בנקודות מכירה ותעמולה מסיבית בקרב רופאי עור ופלסטיקאים.
סרטון זה ממשיך את המגמה בה התחילו סרטוני הפרסומת של המולטי ויטמין "ד"ר פישר אופטיסייף" ו"ד"ר פישר אולטרסול" - מיצוב תשלובת ד"ר פישר כחברה המתמחה והמובילה את תחום האנטי אייג'ניג.
גם סרטון זה מסתיים בסיסמא:"בעולם קוראים לזה אנטי אייג'ינג, אצלנו - ד"ר פישר".