חברת ברעם פרסום מקורי בשיתוף JWT, תעלה את הקמפיין החדש של חברת ישרוטל ולאומי קארד למשך חודש. שלט הפרסום יעלה על הקיר החדש של 'ברעם' בבניין קרט הממוקם מעל איילון צפון.
שלט הקיר, המצטרף כמדיה נוספת לקמפיין הקיץ של ישרוטל, תחת הסיסמא "ישרוטל ולאומי קארד במבצעי קיץ", מדמה בריכת שחיה אמיתית.
גודלו של הקיר עומד על כ- 150 מ"ר. היקף החשיפה היומית לקיר עומדת על 590,000 איש.
חברת 'ברעם', מובילת מדיום פרסום הקירות בישראל מתמחה בפרסום שלטי חוצות על גבי בניינים ופיגומים, ובעלת הזיכיון הבלעדי לספק את שרותי הפרסום של הרשות בכל שדות התעופה ומעברי הגבול השייכים לה, כשגולת הכותרת הוא טרמינל 3, הטרמינל החדש של נתב"ג .
קרדיטים למשרד הפרסום JWT:
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב: יורם דמבינסקי
מנהלת קריאייטיב: מאיה קרמן
ארטדיירקטור: עמית ברעם
קופירייטר: טל פרלמוטר
מנהלת תכנון ואסטרטגיה: סלביה גבע
מנהל לקוחות: יואב מגל (ג'מילי)
תקציבאית: שירלי רוזנפלד
חברת מדיה: מיינדשר ישראל.