קשישים המקבלים שירות מאגף הייעוץ לקשיש של הביטוח הלאומי, יוכלו להיעזר מהיום במערכות ממוחשבות. המערכות של חברת תבונה תאפשרנה לנהל את דוחות הקשר שבין הקשישים למתנדבים.
אגף הייעוץ לקשיש במוסד לביטוח לאומי, מפעיל כ - 4,500 מתנדבים גמלאים הפועלים למען עשרות אלפי זקנים בקהילה בכל הארץ. המתנדבים עוסקים במתן ייעוץ, תמיכה וליווי לקשישים, בהפגתם בדידותם של עריריים באמצעות ביקורים קבועים, במתן מידע על שירותים שונים בקהילה, בסיוע במיצוי זכויות וכדומה. המתנדבים מספקים לקשישים תמיכה וליווי גם במצבי משבר ומאתרים קשישים בקהילה המצויים במצבי סיכון והזנחה.
מערכת המחשוב המשודרגת, מאפשרת לעובדים הסוציאליים מעקב ממוחשב אחר עבודת המתנדבים, בקרת איכות ופילוח של אוכלוסיות יעד פוטנציאליות לקבלת שירות.
"חלק מהמתנדבים הם אוכלוסיה מבוגרת בפני עצמה ונפגשו לראשונה בחייהם עם מחשב" מספרת דפנה כהן, סגנית מנהלת אגף הייעוץ לקשיש במוסד לביטוח לאומי ומנהלת נושא המחשוב. "מתנדבים אלה מבצעים היום את העבודה עם המערכת באופן מקצועי לכל דבר. המערכת הידידותית והפשוטה של תבונה, המלווה אותנו מזה מספר שנים, מאפשרת לנו באופן איכותי ופשוט את הפעילות המורכבת המתבצעת במסגרת השירות".
"נתוני הקשר בין המתנדב לקשיש מוזנים למערכות המחשב ומאפשרות בקרה אחר הקשר עם הקשישים המקבלים שירות" מוסר לייזי אגסי, מנכ"ל משותף בתבונה. "פרטים שהיו מבוססים קודם על הזיכרון, מתועדים כעת במערכות התוכנה אשר פותחו בטכנולוגית WEB. המערכות הללו מעניקות לארגון את היכולת לאפשר למתנדבים בעתיד, בכפוף להרשאות מתאימות, לדווח על תוצאות הביקור אצל הקשיש, אפילו מהמחשב הביתי".
המערכות שלנו מאפשרות היום, לאגף הייעוץ לקשיש, לקבל מידע מדויק וזמין על 'ההיסטוריה של הקשר' שבין הקשיש למתנדב. כל זאת, באופן פשוט ונגיש ללא צורך באנשי מחשבים".
אודות תבונה
חברת תבונה, הפועלת מזה כעשרים שנה, עוסקת בפיתוח מוצרים ופרויקטים בתחום טכנולוגיית המידע. החברה הנה ספק פתרונות מורשה של מייקרוסופט ועוסקת בפיתוח מוצרי תוכנה תשתיתיים, הקמת מערכות BI ומערכות ניהול ידע מבוססות SPS, פיתוח מערכות IT ארגוניות, שירותי Outsourcing וייעוץ במערכות מחשוב. בין המוצרים המרכזיים המפותחים בתבונה : שרת טפסים ארגוני e- FORMS)), מנוע לניהול תכנים באתרי אינטרנט (Site Builder), ממשק תכנות להוספת יכולות תחקור במערכות תפעוליות (Bi-Api) ומערכות מידע שונות מבוססות SPS 2003. בין לקוחות תבונה נמצאים : חברת טבע, בנק המזרחי, בנק טפחות, הבנק הבינלאומי, בנק יהב, מכון מור למידע רפואי, מפעל הפיס, קק"ל, פרטנר, בזק בינלאומי, אמדוקס, בורסת היהלומים חברות בטוח ומגוון רחב של משרדי ממשלה וגופים ציבוריים.
אנא בקרו באתר החברה -
www.tvuna.co.il