|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

תדיראן Carrier יוצאת בקמפיין קיץ

- הודעה מטעם תדיראן
05/07/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: בר תקשורת, יח"צ  |  

חברת תדיראן Carrier המתמחה בייצור ושיווק פתרונות מיזוג לשוק הפרטי, העסקי והתעשייתי, יוצאת הקיץ במסע פרסום, להצגת מגוון פתרונות מיזוג לבית, במחירים אטרקטיביים.

הקמפיין יעלה במחצית חודש יולי, למשך חודש ימים, בתקציב של חצי מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "אריאלי פובליסיס" ותכנון ורכישת המדיה התבצעה ע"י חברת "טופ מדיה".

מסע הפרסום מבוסס על סדרת הסרטים האהובים והזכורים של המותג "השודדים בבנק ובבית הכלא" וכולל סדרה של 4 תשדירי טלוויזיה בני 15 שניות, עם סיומת של מחיר אטרקטיבי לכל מזגן.

פתרונות המיזוג השונים מוצגים במגוון קטגוריות הכוללות את המזגנים העיליים: דרך סדרת ה- High Spirit החדשה של תדיראן Carrier - המזגן במראה השטוח והיוקרתי, דרך סדרת המזגנים העיליים הדגיטלית SPIRIT בתפוקות הגבוהותיותר ומותג תדיראן בעיצוב מיוחד וחדש. וכן את קטגורית המיני מרכזי דרך סדרת מזגני Wind של תדיראן Carrier.

לדברי ארז אבנר, סמנכ"ל השיווק של תדיראן Carrier: "כחברה המספקת פתרונות מיזוג אוויר ופועלת עפ"י דרישות וצרכים של הלקוח החלטנו אסטרטגית לצאת בקמפיין החושף 4 מוצרים שונים וחדשים המעניקים פתרונות ותשובות לכל צורך החל ממזגן ה- High Spirit הנחשב כמוצר תדמיתי המעניק לצרכן חדשנות, נראות ומובילות טכנולוגית, ועד לסדרת Wind שהוא המיני מרכזי המוביל בתחומו".

סיסמת הקמפיין: "כשהחום עולה לראש - אל תשתגע, קח תדיראן Carrier".

עוד מסר אבנר: במסגרת המהלך האסטרטגי שהחלה החברה עוד בעונה הקודמת, בו יצרה שפה תקשורתית חדשה התומכת בהעברת מסרים חדשניים בשוק פתרונות המיזוג בארץ, ממשיכה החברה בשנה הקרובה לתמוך בפעילות הפרסומית תוך כדי עבודה ממוקדת בקהלים השונים אליה פונה תדיראן Carrier: הצרכן הסופי, הקהל המקצועי ורשתות החשמל.

לדבריו: "השנה, הולכת החברה צעד נוסף קדימה ובמסגרת המהלך יוצרת רישות מושלם בין כל הפונקציות הקיימות במערכת: המוצר החדשני כולל נראות, המוצר בנקודות המכירה והמחיר האטרקטיבי.

עוד מסר אבנר כי: "אסטרטגיה זו ממשיכה לחזק ולבדל את המותג תדיראן Carrier בשוק המזגנים ומבליטה את המסרים של המותג בצורה ייחודית העונה על הצרכים של קהל היעד".

במקביל לפעילות הפרסומית תדיראן Carrier הקימה השנה מועדון VIP המיועד למתקינים. המועדון כולל פעילויות רבות, הטבות, הנחות, אירועים, ימי עיון, טיולים ועוד.

כמו כן, השיקה תדיראן Carrier קטלוג מהודר, המתפרס על פני 28 עמודי צבע כרומו,שהופק ע"י סטודיו כהן-דרפיש וכולל את קולקציית המזגנים החדשה לקיץ 2006. הקטלוג, מציג את משפחות המזגנים, יתרונותיהם והמפרט הטכני של כל מוצר ומוצר. הקטלוג מופץ בכל נקודות המכירה בארץ וכולל רשתות חשמל, חנויות חשמל ומפיצים מורשים.

קרדיטים:

משרד פרסום אריאלי פובליסיס,
במאית: ליאת דהאן,
מנהל קרייאטיב: מולי הלפמן,
מנהלת קבוצת לקוחות: מיכל צרפתי - אפרת,
סמנכ"ל פלנינג: עטרה בילר,
ארט דיירקטור: בועז גולדברג,
קופירייטר: שחר קיסוס,
תקציבאי: שי ורנר,
פלנר: יובל גרופי,
מפיקה: שגיא אשכנזי,
חברת הפקה: פראדיסו,
רכישת מדיה: טופ מדיה

תאריך:  05/07/2006   |   עודכן:  05/07/2006
בר תקשורת, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פסטיבל "דרך חיים" מקבוצת "שירותי בריאות כללית" עלה באתר חדש במסגרת פורטל תפוז.
קבוצת הרכב "ביי אנד דרייב" מציעה מבצע אסטרטגי "דאבל ליסינג" חם לקיץ במסגרתו, לקוחות ליסינג שנמאס להם מהרכב הנוכחי שלהם יוכלו להחליפו לרכב מסוג מאזדה 3 חדשה את הקנס דרך אגב חב' ביי אנד דרייב תשלם. המבצע החל מה- 1.7.06 עד ה-31.8.06 .
מרכז חדש של "אמונה" ליעוץ וטיפול במשפחה יפתח בקרוב מאד באזור שדה גת (מרכז שפיר - עין צורים), במתכונת המרכז הפועל בניצן מאז ההתנתקות ומכוון כל כולו לתת מענה מקצועי לצעירים ומבוגרים, זוגות ובודדים, שנקלעו למצוקות עקב עקירתם מבתיהם בגוש קטיף. את המוקדים המיוחדים הללו, המיועדים לשרת בעיקר את קהילות מגורשי גוש קטיף, מאיישים צוותים מנוסים של עובדות סוציאליות ומטפלות דתיות מוסמכות בתחום המשפחה, ובראשם אסתי בראלי (4767008 - 052).
05/07/2006  |  אמונה  |   הודעות כלליות
חברת מירס יוצאת בימים אלה במבצע קיץ אטרקטיבי ביותר ללקוחותיה הטסים לארה"ב. במסגרת המבצע ייהנו לקוחותיה מהתעריף הזול ביותר, מבין חברות הסלולר, בהתקשרות מארה"ב לארץ בשירות הרומינג וישלמו רק 1.99 שקלים (0.44 דולר) לדקת שיחה.
מתחם המזון המהיר בקניון רחובות מתחדש. בימים אלה נערכים במתחם שיפוצים נרחבים בהשקעה של כ- 2.5 מיליון שקל. "מתיחת הפנים" כוללת עיצוב מחדש של המתחם כולו, כולל חזיתות החנויות, לרווחת המבקרים. העיצוב שם דגש על תאורה נעימה, מוסיקת רקע הולמת והחלפת מערכות הישיבה בשולחנות וכסאות מעוצבים ונוחים באיכות מעולה של "טולמנ'ס". בסך-הכל יעמדו לרשות המבקרים 500 מקומות ישיבה.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il