|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

ספרייט משיק קמפיין בחצי גמר המונדיאל

- הודעה מטעם ספרייט
06/07/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יפה אפרתי, יח"צ  |  

המותג ספרייט משיק קמפיין חדש בהפקה ישראלית באמצעות משרד הפרסום גלר נסיס. הקמפיין הינו פורץ דרך הן בתכנים והן באלמנטים הטכנולוגיים וממשיך את הקונספט the sprite way. הקמפיין בהשקעה של 5 מיליון שקלים.

הקמפיין הינו המשך לסרטון "הכדורסל-בריכה" שליווה את המותג בשנה שעברה וזכה לאהדה גבוהה מאוד בקרב קהל היעד (צעירים בגילאי 21-25).

השנה הוחלט לשדרג באופן מרגש וייחודי את אלמנט פריצת הדרך של ספרייט המבוסס על גורם ההפתעה במסגרתו אנו עדים לסיטואציה לא שיגרתית היוצרת אצל הצופה ריגוש עוצמתי המעביר את החדשנות הייחודית המנוכסת לספרייט.

הסרטון צולם באולם באולינג, ובו יושבת חבורת צעירים וכשמגיע תורו של אחד מהחבר'ה לשחק, הוא מחליט לשנות "מעט" את כללי המשחק... וכתוצאה מכך נוצרת אצל הצופה חוויה מרגשת ומרעננת ברוח המותג ספרייט.

"הקמפיין החדש של ספרייט הציב אתגרים טכנולוגיים,יצירתיים ומרגשים בפני הצוות היוצר", אומרת יפית כהן דמרי, מנהלת מותג ספרייט.

"הקמפיין הינו פרי פיתוח ישראלי הכולל עבודת פוסט מורכבת ביותר, שנערכה במשך כחודשיים, במסגרתה נוצרו אפקטים מיוחדים שהפכו את הבלתי אפשרי לאפשרי. בניגוד לשנת 2005 החלטנו הפעם להתבסס על הפקה ישראלית בשל העובדה כי רצינו לשדרג את פריצת הדרך באופן משמעותי. בניגוד למדינות רבות בעולם שמעלות במקביל את הגרסה הבינלאומית, בחרנו להפיק גירסה ישראלית ייחודית שזכתה לאהדה גבוהה בקרב קהל היעד, במסגרת מחקרי איכות מקדימים שערכנו".

יריב גבר, במאי הפרסומות עטור הפרסים ניצח על ההפקה של קדישזון יחד עם צוות הקראייטיב של גלר נסיס ובית הפוסט גראויטי. הסרטון מלווה במוזיקה מקורית שנכתבה על-ידי שמוליק נויפלד.

האתגרים הטכנולוגיים של הקמפיין

האתגר הטכנולוגי התמקד בהפיכתו של מגרש הבאולינג הנוקשה למים.
בעבודת מחשב מורכבת ומדויקת נבנה בתלת מימד אולם וירטואלי וכמו כן בוצעה הוספת כמות אדירה של מים, כדי להעביר תחושה מתבקשת וחזקה יותר של רעננות.

ביצוע העבודה העלה בפוסט את האתגר בשליטה בחומר אורגני ולא צפוי כמים. אלמנט המים אשר הופיע גם בסרטים הוליוודיים כ"טיטאניק" ו"פוסידון" דורש מאמצים כדי להגיע לריאליסטיות מושלמת של הויז'ואל.

השוטים אשר צולמו מתחת למים יצרו כמות עבודה לא מבוטלת אשר דרשה בפוסט לייצר לשחקן תנועה ולדאוג שהמים יתנהגו בהתאם לתנועות השחקן.

על המותג ספרייט:
ממחקרי מעקב שמבצעת החברה המרכזית למשקאות קלים בע"מ (קוקה-קולה ישראל), עולה כי המותג ספרייט נתפש כמשקה המוגז המרענן ביותר בכל חתכי הגיל. המותג ספרייט פועל בסגמנט המשקאות המוגזים בטעם למון ליים, בסגמנט זה יש לספרייט נתח שוק מוערך של 70%. בשנת 2005 רשם המותג גידול של 3% בנתח שוק כלל המוגז וגידול של 1.1% בנתח שוק סגמנט הלמון ליים. דיאט ספרייט מהווה 50% מהמכר של ספרייט. רמת הצריכה לנפש של דיאט ספרייט בישראל הינו הגבוה ביותר בעולם.

קרדיטים
מנהלת מותג: יפית כהן-דמרי
במאי: יריב גבר
גלר נסיס:
מנהלת לקוחות: נועה גוברמן
סופרוויזר: מיכל יוסיפון
תקציבאית: שמרית סקורניק
פלנרית: ענבל שוחט
סמנכ"ל קריאטיב: רוני שניידר
מנהלת קריאטיב: מירב קורן
ארטדיירקטור: שירי מן
קופירייטר: עינת אקר, יאיר זיסר
מפיקת משרד: רינת סיטון
חברת הפקה: קדישזון
עורך: שי אפלברג
רכש מדיה: קאראט מדיה וואן

תאריך:  06/07/2006   |   עודכן:  06/07/2006
יפה אפרתי, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "בזקכל" מרחיבה את פעילותה העסקית בקרב מוסדות אקדמיים: תספק פתרונות תקשורת מתקדמים מבוססים VoIP ל"קריה האקדמית ". הפרויקט מוערך בהיקף כספי של מיליון שקלים.
משתלת הסוכה - בית ירוק בכפר אז"ר תפתח בערב חג האהבה הקרוב, ט"ו באב, במסורת חדשה של שוק לילי רומנטי המיועד לזוגות אוהבים. השוק יערך במתכונת שווקי הלילה המפורסמים של תאילנד וימכרו בו סידורי פרחים בדגש על צבעים אדומים ובשילוב עם פירות וענפים, צמחי נוי, מתנות לאוהבים וציפורי אהבה בחנות חיות המחמד במתחם המשתלה.
יצרנית התכשיטים והמתנות "דנון" יוצאת במבצע מיוחד לרגל חידוש קולקציית התכשיטים בחנויות:
מועדון "הד בום סטודיו" פותח בערבי מוסיקה קאמרית בשיתוף התזמורת הקאמרית הישראלית.
06/07/2006  |  Boom Studio  |   הודעות כלליות
'דוקטור בייבי', החברה המובילה למוצרי תינוקות מתקדמים, קיבלה את הבלעדיות לשווק והפצה של עגלות היוקרה באגסטאר buggster מבית TFK גרמניה בישראל. זאת, בנוסף למותג עגלות 'דוקטור בייבי' המוביל את תחום עגלות התינוק בישראל. מדובר בעגלות פרמיום מעוצבות, אופנתיות, המשלבות איכות ותפעול קל לצד פרקטיות וקלות (6-7 קילוגרם).
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il