בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
29 סניפי לאומי סגורים זמנית בשל המצב <br>
|
- הודעה מטעם בנק לאומי
מאת:
קבוצת לאומי | | קבוצת לאומי
|
בשל המצב ובתיאום עם כוחות הביטחון, הודיע היום לאומי כי 29 מסניפיו, ברחבי הצפון סגורים היום לקהל, בעקבות האירועים בצפון, מהם 26 סניפי בנקאות קמעונאית ושלושה סניפי עסקים. הסניפים הסגורים נמצאים בערים: קרית שמונה, נהריה, צפת, חצור הגלילית, כרמיאל, טבריה, עכו, חיפה, נשר טירת הכרמל והקריות. לאור המצב תגבר לאומי את מוקד לאומיקול (- 5522) ובמוקד זה ניתנת עדיפות לתושבי הצפון. בנוסף, תגבר הבנק, באמצעות חלק מעובדי הסניפים שנסגרו, את הסניפים בעפולה, נצרת עילית, חדרה ונתניה, אשר משמשים כסניפי גיבוי עיקריים. בסניפים אלה יופעל החל ממחר גם שירות "בנקאי נייד", הייחודי ללאומי.
שירות "בנקאי נייד" של לאומי ניתן בהיתר מיוחד מבנק ישראל, והוא מאפשר ללקוח לקבל את כל השירותים הבנקאיים - לרבות קבלת אשראי וייעוץ בהשקעות. השירות ניתן באמצעות צוות של בנקאי ויועץ בכיר, המצוידים בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, כך שכל פעולה נעשית למעשה On-line מול סניף הבנק המקורי של הלקוח. בנוסף, עומדים לרשות לקוחות הבנק אתר האינטרנט של הבנק ( www.leumi.co.il ) ואתר לאומי טרייד ( [קישור] ) והכספומטים בכל רחבי הארץ. קבוצת לאומי, ההנהלה והעובדים מחזקים את ידי תושבי הצפון ומקווים לחזרה מהירה ככל האפשר לחיי שגרה.
|
תאריך:
|
16/07/2006
|
|
|
עודכן:
|
16/07/2006
|
|
קבוצת לאומי
|
|
האגודה לקידום החינוך ביפו מזמינה 100 ילדים מישובי הצפון להשתתף בקיטנות הקיץ, הנערכות בעצם הימים האלה - ביפו, בבת-ים ובתל-אביב.
|
|
|
7up מעלה קמפיין אינטרנט אינטראקטיבי בהשקעה של 700,000 שקל הקמפיין פונה בתכניו בעיקר לבני נוער ומציג פעילות של הכנת כרטיסי ביקור אינטראקטיבית.
|
|
|
משקר, החברה המובילה בישראל למכירת משקאות ומזון באמצעות מכונות אוטומטיות, אשר מובילה את מהפיכת הסלולר וכרטיסי האשראי במכונות האוטומטיות, ממשיכה להעשיר את חוויית הקנייה במכונותיה ומציעה לכל הרוכשים כוס משקה חם, להשתתף בהגרלה של 20,000 ₪ במזומן וכן, להשתתף בחידון יומי המאפשר זכייה ב 500 ₪ במזומן בכל יום.
|
|
|
ראש חטיבת הבנקים בהסתדרות, ציון שמע, קבע היום את תעריף יום הבראה לעובדי הבנקים והעמיד אותו על סכום של 403.2 שקל ליום הבראה. הסכום החדש מהווה עלייה של 3.5% לעומת תעריף של 389.7 שקל בשנת 2005.
|
|
|
סימילאק, יוצאת בקמפיין תדמיתי רחב היקף, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA, בהשקעה של כ- 4 מיליון ₪ לסדרת תחליפי החלב - סימילאק טופ.
|
|
|
|