מיס קפריסין לשעבר סופיה גיורגו בת ה24, נבחרה להוביל את קמפיין הפרסום הישראלי המותג פלייבוי לשנת 2006/7. זוהי הפעם הראשונה בה בוחר המותג פרזנטורית ישראלית שתוביל מסע הפרסום של המותג בישראל, וגם תשתתף בתחרות בחירת הפרזנטורית העולמית של המותג . היא צפויה להשתכר כ- 20,000 דולר לעונה.
קמפיין הפרסום הישראלי של פלייבוי יעלה בחודש אוגוסט קרוב במסגרת השקת קולקציית האופנה החדשה של המותג באמצעות משרד הפרסום צפריר- נחמני ויכלול מסע פרסום בתקציב של 1 מיליון דולר שיכלול סרטון טלוויזיה, שלטי חוצות, עיתונות יומית מגזינים קטלוג, פעילות יחסי ציבור ופעילות קד"ם בנקודות המכירה.
שרית מדליה סמנכ"ל פלייבוי ישראל מסרה כי: "סופיה גיורגו נבחרה להוביל את הקמפיין לאחר שנבחנו מספר אופציות של דוגמניות, וסופיה הובילה את הרשימה בשל היותה דוגמנית המשדרת סקסיות, בינלאומיות, מובילות נשיות וחושניות ולכן ניתן לייצור חיבור עמוק, מהיר ונכון למותג פלייבוי , וגם בשל המראה המיוחד, האופנתי והרענן שלה".
סופיה גיורגיו, קפריסאית בת 27, היא מיס קפריסין לשעבר. היא נולדה בבלגיה וגדלה בקפריסין, והחלה לדגמן בגיל 15.
אחרי זכייתה כמיס קפריסין ב1999, הוצאה לה מלגה לתואר ראשון באוניברסיטה עפ"י בחירתה והיא למדה בעלת תואר BA כללי ויחסי ציבור מאוניברסיטת הוואי .
אחרי לימודיה סופיה ביקרה בישראל והתאהבה בה, ובשנתיים האחרונות היא מתגוררת בארץ ועובדת כאן ללא הפסקה. היא הספיקה בין השאר להצטלם לפרסומות טלוויזיה לחברות אפריל,טרה וללוטו, כיכבה בתצוגות אופנה של מעצבים מקומיים ובינ"ל מובילים, והצטלמה למגזיני האופנה המובילים במדינה.
חברת פלייבוי ישראל נמצאת בבעלות יאיר חסון. החברה מעניקה זיכיונות בקטגוריות מגוונות ביניהם: אופנה, שעונים, תכשיטים, חגורות, ארנקים ועוד...
מכירות פלייבוי בארצות הברית מסתכמות בכ- 450 מיליון דולר בשנה. בעולם ישנם כ- 150 זכיינים של מותג פלייבוי בתחומים שונים. לצד חנויות מתמחות מפעילה פלייבוי העולמית ברחבי העולם כ- 1500 חנויות במתכונת "חנות בתוך חנות".