לרגל הפסקת האש וחזרתם של תושבי חיפה והסביבה לביתם, יוצא הגרנד קניון בחיפה, במסע פרסום רחב היקף לקידום מבצע "טוב לחזור הביתה" - מבצע הנחות של עד 70%, הכולל את כל חנויות ומותגי הקניון.
מסע הפרסום, הנאמד בכ- 150,000 דולר, באמצעות משרד הפרסום GPS, מקבוצת "אדלר חומסקי & וורשבסקי", יכלול שילוט חוצות ענק, מודעות בעיתונות, דיוור ישיר ומסע קד"מ רחב היקף, באזור חיפה רבתי. כמו כן, הקמפיין יכלול, מסע פרסום דומה, שיפנה ישירות למגזר הערבי.
מבצע "טוב לחזור הביתה", הנו הצדעה לתושבי קו העימות, ויכלול מגוון אירועים ייחודיים: הופעה של מרגלית צנעני, מופע שירה בציבור, חלוקת פרחים ובלונים לבאי הקניון, הפתעות לילדים ועוד, לצד מבצע המכירות רחב ההיקף.
ישראל סביון, מנכ"ל הגרנד קניון, מסר כי: "החודש האחרון היה חודש קשה לתושבי חיפה והצפון, ולכן, לאור החזרה לשגרה, החלטנו לעודד את התושבים, להוציא אותם מהבתים, לבילוי מחוץ למרחבים המוגנים. לכן, אנו משלבים מבצע מכירות רחב היקף עם פעילות אטרקטיבית לכל המשפחה: מופע של הזמרת מרגלית צנעני, מופע שירה בציבור ועוד".
עוד הוסיף סביון כי: "מטרתו השנייה של המבצע הנה לעודד את בעלי העסקים בקניון, ולהראות להם ולכלל תושבי קו העימות שאנו חוזרים לשגרה, כפי שהייתה לפני שהחלה המלחמה".
מבצע "טוב לחזור הביתה" יכלול את כלל חנויות הקניון המשווקות בן היתר כלי בית, מוצרי טקסטיל, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, אופנה, הנעלה, תכשיטים, בישום, משחקים, צעצועים, אביזרי אופנה, מוצרי פופ, מכשירי כתיבה ועוד.
על הגרנד קניון:
ה"גרנד קניון" בבעלות גד זאבי וריט ישראל נפתח בשנת 1999. הקניון משתרע על שטח של 200 אלף מ"ר, עם שטחי מסחר המשתרעים על 38 אלף מ"ר. הקניון כולל למעלה מ- 200 חנויות מעסקי האופנה, מזון, חשמל, אביזרים ועוד. הקניון כולל למעלה מ- 3,000 מקומות חניה מקורה.