השחקנית וכוכבת הטלוויזיה מיכל ינאי, תמשיך לשמש כפרזנטורית של רשת האופנה "JUMP" ולהוביל את חברת האופנה לעונת סתיו-חורף 2006/7. הצילומים יערכו בימים הקרובים והקמפיין, יעלה לקראת החגים.
הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום יהושע / TBWA, יכלול צילומי קטלוג, פרסומת טלוויזיה, מודעות פרסום, אינטרנט, שלטי חוצות ויחסי ציבור. סך ההשקעה בקמפיין נאמדת במיליון שקל.
מנחם קופיץ, מנכ"ל ובעלים "JUMP": "בעקבות הצלחת החיבור בין חברת ג'אמפ לבין הכוכבת תמשיך מיכל ינאי להוביל את הקמפיין שלנו עונה נוספת, כיוון שהיא מייצגת נשיות, עצמאות וקריירה. לינאי, דמות מוכרת ואהובה על כל שכבות הגיל, יופי ישראלי מקורי ואופי חם והיא מייצגת את קהל הלקוחות של JUMP: אישה אינטליגנטית, עצמאית ודינאמית במראה אופנתי ועכשווי. מיכל ינאי היא אישה המאפיינת את תכונות קהל לקוחותינו ומגלמת את ערכי המותג JUMP".
חברת JUMP הישראלית הינה בבעלותו הפרטית של מנחם קופיץ והוקמה בשנת 1981. הרשת מגלגלת כ- 150 מיליון שקל בשנה ומועסקים בה80 עובדים בייצור ולוגיסטיקה ועוד180 עובדים ברשת החנויות. הרשת מונה כעת 55 סניפים בפריסה ארצית.