יחידת המאפה של עלית עולה בקמפיין טלוויזיה חדש לעוגות השוקולד של עלית בהיקף השקעה של כ- 2 וחצי מיליון ש"ח
תחת המסר: "עוגות עלית, עם המון שוקולד עלית".
הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG, יעלה בתאריך 26/8/2006 בערוצים 2, 10, 9, NTV-MIR, וערוץ 24, למשך כחודש. כמו כן, יכלול הקמפיין פעילות קידום מכירות ענפה, הטעמות וניראות חזקה בנקודות המכירה.
בקמפיין מככבות שלוש הדמויות החייכניות המופיעות על אריזת עוגות השוקולד החדשות, העשירות בשוקולד עלית, המוצעות בשלושה טעמים: בראוניס שוקולד עשירה, בראוניס שוקולד קפה ועוגת שוקולד עשירה.
על הקמפיין:
הסרט מעביר את שמחת החיים של מאפה עלית, על-ידי שירה של שלושת הדמויות במפעל עלית, בו נראות טבלאות השוקולד של עלית נכנסות למכונה קסומה ויוצאות ממנה כעוגות עשירות בשוקולד עלית.
קרדיטים לקמפיין:
משרד הפרסום: ראובני פרידן IPG
סמנכ"ל קריאייטיב פלנינג: ינאי פוליטי
סמנכ"ל קריאייטיב: בועז להב
ארט דיירקטור: שרית סין- איציק
קופי: דורון רובינשטיין
סמנכ"ל לקוחות: שלומית רשף-שני
תקציבאית: שגית לאופר
פלנר: רותם שביט
מפיקת משרד: אפרת ארליך
חברת הפקה: שושי ואודי
אנימציה: פיצ'יפוי
במאי פוד שוטס: רם ברוך
מוסיקה: סיגנל
בית פוסט: גראויטי