מותג ההיגיינה הנשית, tampax מבית פרוקטר אנד גמבל, פותח בפעילות קיצית מול קהל הצעירות בשני מוקדים - בקמפיין אינטרנט ובקמפיין שטח באילת, מוקד הבילויים של קהל הצעירות בקיץ.
קמפיין האינטרנט שימשך עד ה- 3 לספטמבר מתמקד בסיפור אישי, במסגרתו מתבקשות המשתמשות לכתוב סיפורים אישיים בנושאים בהם לא עצרו והצליחו להגשים חלום, כשהסיפור הזוכה יזכה את הכותבת בפרס כספי של 10,000 שקלים.
מוקד הפעילות השני מתרחש בעיר אילת, בה נופשים במהלך הקיץ קהל היעד של המותג - בנות נוער וצעירות. דיילות על רולרבליידס נוסעות בכל העיר ומחלקות דוגמיות של המוצר כמו כן פועל במקום אוטובוס, המסיע חינם צעירות מדי שעה במסלול קבוע בין בתי המלון ואכסניות הנוער ומוקדי הבילוי בעיר.
אופיר גוטמן, מנהל תחום ההיגיינה בפרוקטר אנד גמבל בישראל: "התרכזנו בפעילות מול צעירות באילת, מקום בעל ריכוז גבוה של נופשות צעירות בקיץ לאור סקרים שערכנו שהעלו כי הקיץ הוא הזמן בו בנות מתחילות את השימוש בטמפונים, המתאימים לשימוש בעת לבישת בגדי ים ורחצה בים".
טמפוני טמפקס מעניקים הגנה הרגשת ביטחון ונוחות. הטמפונים בעלי ארבע דרגות ספיגה: לייטס, רגולר, סופר וסופר פלוס להתאמה אופטימלית.. לטמפקס מגוון מוצרים: טמפקס קומפקט - טמפון קטנטן ודיסקרטי, וטמפקס קומפקט פרש, טמפון עם מוליך מעוצב בצבע כחול מבושם קלות בניחוח מרענן וקליל.
את הפעילות אפשר לראות באתר tampax.co.il