|   15:07:40
  רונן הלל  
רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
קבוצת ירדן
המדריך המלא להקמת מקלט בבית פרטי

המותג דיאט קוקה-קולה יוצא בקמפיין משולב

- הודעה מטעם קוקה קולה
29/08/2006  |   רונן הלל   |   הודעות כלליות   |   תגובות

המותג דיאט קוקה-קולה מרחיב את מפגשי הקונספט "Do what feels good" ויוצא בקמפיין משולב הכולל טלוויזיה, אינטרנט ומפגשים אישיים בבתי קפה, בהשקעה של כ-3 מיליון ש"ח.

לדברי עדית פרידמן, מנהלת מותג דיאט קוקה-קולה: "המהלכים משלבים בין מספר סיטואציות הממחישות את רגעי ה- feel-good בשגרה היומיומית של כל אחד ואחת מאתנו מתוך נקודת מבט מקורית ועם גישה אופטימית לחיים, כאשר המותג מהווה חלק בלתי נפרד מנוף זה".

קמפיין הטלוויזיה, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, ממשיך עם הקו שאימץ המותג - טיפים לחיים טובים ומלאי תוכן, במסגרת אווירת ה- feel-good הכללית שהמותג משדר.

קמפיין האינטרנט של דיאט קוקה-קולה מבית אידיאולוג'יק, נאמן אף הוא לערכי המותג ומתרגם את הקו הפרסומי המוכר Do what" feels good" לשפה אינטרנטית עדכנית. הקמפיין מבוסס על מעורבות הגולשים במסגרתו הם לוקחים חלק פעיל ושולחים "גלויות אינטרנט אישיות שעושות רק טוב".

במסגרת הגלויות ניתן לשלוח מסרים נבחרים כאשר כל גולש יכול לבנות סביב הגלויות המלצה לחיים טובים המיועדת לחבריו.

כמו כן, יצא המותג דיאט קוקה-קולה בקמפיין ראשון עם "הגלויה של שלי". הקמפיין עלה בפורמט ייחודי של סדרת גלויות אינטראקטיביות המשלימות בצורה חווייתית את קמפיין הפרסום למותג.

הסדרה כוללת ארבע גלויות שונות, המציגות ארבע סיטואציות של חוויות מהנות מהחיים: "פנוי לקשר?", אוהבת לדפוק הופעה?", "אוהבים לצפות?", "אוהבים ריגושים?".

כולן סיטואציות הקשורות באופן ישיר לחיי הבילוי והפנאי ולרגעים המרגשים והיפים של החיים. החוויה באה לידי ביטוי בפעולת קיפול פשוטה של צד אחד של הגלויה. הקיפול חושף את התמונה המלאה המופיעה בגלויה, עליה מופיעים מספר פתרונות קלילים ומשעשעים לשאלות מסקרנות שבדרך כלל עולות בזמן בילוי חברתי, כשהשורה התחתונה היא: DO WHAT FEELS GOOD.

הקריאטיב הייחודי של הגלויות, הותאם באופן מדויק לקהל היעד של המותג הנחשף לגלויות ב- 750 נקודות מגע בבתי קפה, מסעדות, ברים, מכוני כושר, אוניברסיטאות ועוד.

תאריך:  29/08/2006   |   עודכן:  29/08/2006
יפה אפרתי, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
המשרד לקליטת העלייה בשיתוף אמנות לעם ממשיכים במסורת המוצלחת שהחלה לפני שלוש שנים ומקיימים מופע מוסיקה המשלב אמנים ותיקים ועולים על במה אחת.
החודש החלה מכבי לאפשר למבוטחיה לקבל תזכורת באמצעות sms על תורים בתחום הפיזיותרפיה. מכבי היא קופת החולים היחידה המאפשרת שירות מסוג זה. כבר בשבוע הראשון להפעלתו נרשמו לשירות למעלה משלושים אלף מבוטחים והביעו שביעות רצון גבוהה ממנו. בכל חודש מתבצעים במכבי כ- 70 אלף טיפולי פיזיותרפיה.
חברת "פלנט טיים" שבבעלות אנשי העסקים אלי הולנדר וג'קי בר, קיבלה את הזיכיון לשווק בישראל את כל מוצרי האקססוריז של חברת "גס": שעונים, משקפיים, תכשיטים, תיקים ועוד.
28/08/2006  |  וילדר, יח"צ  |   הודעות כלליות
יצרנית נעלי הילדים PAPAYA ("פפאיה") תעלה לראשונה השבוע שלט חוצות ענק, בגודל של 400 מ"ר, על בניין פיבקו בכביש איילון בת"א, כחלק מקמפיין פרסום רחב היקף לרגל השקת קולקציות נעלי סתיו-חורף לילדים.
קבוצת "קרסו", יבואנית "ניסאן" יוצאת בקמפיין רחב היקף להשקת דגמי 2007 של המותג ומציג את האמירה התקשורתית החדשה של "ניסאן": "לנהוג מחוץ לקופסא".
28/08/2006  |  בר תקשורת  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
גודריאן מלמד את היטלר ורומל את תורת לוחמת השריון בחזית; גודריאן מפר פקודה אסטרטגית; הפולנים לא ניצלו הזדמנות אסטרטגית; "התגברות על מכשול מים בלתי עביר"; חידוש הלחימה הגרמנית; שיתוף...
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il