|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?
קבוצת ירדן
עיצוב הבית: לבד או בעזרת מעצב פנים?

TBWA\DIGITAL משיקה את בית השיווק הדיגיטלי

- הודעה מטעם TBWA\DIGITAL
30/08/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: TBWA\DIGITAL  |  

TBWA\DIGITAL משיקה את 'בית השיווק הדיגיטלי' הראשון בישראל, בהשקעה של 1.2 מיליון דולר. החברה תציע את כל השירותים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת.

החברה תפעל באמצעות ארבע יחידות - יחידת פרסום באינטרנט, יחידת אתרי אינטרנט, יחידת שיווק במנועי חיפוש (SEM) ויחידת יחסי ציבור אונליין (Online Pr) ארבע היחידות יפעלו באופן סינרגטי על-פי מודל ייחודי שפותח בחברה, במטרה להעצים את רמת החשיפה והאפקטיביות של התקשורת השיווקית הדיגיטלית ויצירת נוכחות מסיבית של המותג ברשת.

יחידת פרסום באינטרנט - עוסקת בבניית קמפיינים פרסומיים ברשת באמצעות באנרים, משחקים אינטראקטיביים, שיווק בדוא"ל, קמפיינים ויראליים ועוד.

יחידת אתרי אינטרנט - עוסקת בתכנון, פיתוח, עיצוב, שדרוג ואכסון אתרי אינטרנט. תהליך העבודה במחלקה משלב התייחסות מעמיקה להיבטים של אסטרטגיה שיווקית, תכנון חווית משתמש, שימושיות, עיצוב גרפי, פתרונות אינטראקטיביים ופיתוח טכנולוגי מתקדם.

יחידת ה- SEM - עוסקת בקידום אתרים ותכנים במנועי חיפוש באינטרנט תוך שימוש בטכניקות מתקדמות של אופטימיזציה, ניתוחים סמנטיים, מיקוד שיווקי ובקרה שוטפת.

מחלקת Online PR - תספק שירותי יחסי ציבור באינטרנט ע"פ מודל ייחודי שפותח בחברה במטרה למקסם את החשיפה של המותג ברשת באמצעים שאינם פרסומיים. המודל מבוסס על אלגוריתם חיפוש ומעבר מקושר בין תחנות ברשת.

לדברי גיא מור, מנכ"ל TBWA\DIGITAL: "המודל שפיתחנו בנוי על זיהוי דפוסי ההתנהגות של הגולש באינטרנט. אנחנו נמצאים בכל ממשק אפשרי באינטרנט שבו נמצא קהל המטרה שלנו. ההנחה הבסיסית היא שמוצרי התקשורת השיווקית של המותג, חייבים להיות מותאמים לסביבה בה נמצא הגולש בכל רגע נתון. רק שימוש מושכל בקשר בין מוצרי התקשורת השיווקית לבין הסביבה בה נמצא הגולש ימקסם את מידת החשיפה של המותג ויחדד את המסר שאנחנו מעוניינים להעביר". לדברי מור, מדובר ביתרון כלכלי משמעותי ללקוח, שמקבל את כל שירותי השיווק הדיגיטלי מספק אחד.

TBWA\DIGITAL הוקמה בשנת 1997 ע"י גיא מור וירון מור, תחת השם "מור אינטראקטיב". בינואר 2006 רכשה קבוצת TBWA העולמית 51% מהחברה, ובכך הפכה TBWA\DIGITAL לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. החברה מונה 35 עובדים, מטפלת בלמעלה מ- 40 לקוחות ביניהם רשת מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, דיסקונט למשכנתאות, קבוצת מעריב, NRG ועוד. בימים אלו מתמודדת החברה על מכרזי הפרסום האינטראקטיבי של אינטל וטבע.

תאריך:  30/08/2006   |   עודכן:  30/08/2006
TBWA\DIGITAL
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
חברת "מדיליין" בשיתוף הסופר-פארם, עולה בקמפיין חדש לקראת החגים למוצרי הטיפוח הדרמו-קוסמטיים מסדרת "אוון" הצרפתית ו"מדידרם" פרי פיתוח ישראלי.
חברת פלאפון משיקה בימים אלו, את מכשיר הפלאפון הוורוד הראשון בישראל - V3c של מוטורולה. במסגרת ההשקה, חתמה פלאפון על הסכם שיתוף פעולה עם זכיינית חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילאנו" ובחרה בדוגמנית ואשת העסקים שלי גפני, להוביל את ההשקה.
בנק הפועלים משיק קמפיין פרסומי חדש לאשראי צרכני, המתבסס על סיטואציות מחיי היום יום, בהן אנו משתמשים בהלוואות כדי לסייע לנו להתקדם בחיים ולהשיג מטרות שונות - חידוש דירה, קניית רכב חדש או חופשה חלומית. למרות שרובנו זקוקים מדי פעם לאשראי, אף אחד מאתנו לא מעוניין לספר מי עזר לו ובכמה כסף, כדי להתקדם בחיים.
רשת תכשיטי היוקרה "מילר" משיקה את הקולקציות החדשות לחורף 2006/7 של מעצבי התכשיטים המובילים בעולם, באמצעות קטלוג חדש בפורמט מהודר, קמפיין שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ודיוור ישיר לקהל הלקוחות.
המון כלבים וחתולים מקסימים מחכים בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" לא כולם יפים, לא כולם גורים - אבל לכולם מגיע בית חם!! אנא עזרו לנו למצוא להם בתים מאמצים.
30/08/2006  |  דפנה טלמון  |   הודעות כלליות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il