|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

פנינה רוזנבלום משיקה סדרת ספא חדשה

- הודעה מטעם פנינה רוזנבלום
30/08/2006  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: יפה אפרתי   |    |  יפה אפרתי


אשת העסקים פנינה רוזנבלום מביאה את הספא הביתה ומשיקה סדרת ספא חדשה ואיכותית המציעה 12 מוצרים המשווקים במחירים אטרקטיביים תחת השם DEAD SEA PURE MINERAL SPA. סדרת הספא של רוזנבלום הושקה בארה"ב ובמזרח אירופה ובימים אלה משווקת ברשתות השיווק ובחנויות המובילות ברחבי הארץ, בהשקעה של כ-250,000 שקל.

סדרת הספא של פנינה רוזנבלום מבוססת על מינרלים ומרכיבים טבעיים מים המלח, שמנים ארומטיים ותמציות המעניקים לחות ומסייעים בטיפוח והזנת העור. הסדרה מותאמת לשימוש ביתי ותורמת להצערת העור, הזנתו בחומרים חיוניים ומשלבת מגע קטיפתי, רכות מפנקת ותחושת פינוק.

פנינה רוזנבלום: "שוק מוצרי הספא הביתיים נמצא בגידול וזוכה לביקוש רב בארץ ובעולם. הסדרה החדשה שלי מביאה הביתה את כל הערכים והתועלות של המינרלים והמרכבים הטבעיים מים המלח ומציעה פתרון אמיתי ומפנק עם מגוון רחב של מוצרים במחירים אטרקטיביים של בין 19 ל-49 שקל.

סדרת מוצרי הספא מים המלח של פנינה רוזנבלום כוללת קרם גוף, פילינג גוף, חלב אמבטיה, שמן אמבט, סבון פילינג לפנים, חמאת גוף, תרסיס גוף,"מלח אמבט, מלח מקציף, מסיכת בוץ לפנים, קרם לחות ליום לעור רגיל-יבש וקרם לכף הרגל.

קטגוריית מוצרי הספא הביתיים המשווקת ברשתות השיווק, בפארמים ובחנויות הפרטיות נאמד בכ-90 מיליון שקל בשנה. יחד עם זאת בישראל פועלים כ-110 מועדוני ספא יומיים, מתוכם כ-50 מלונות ספא כאשר היקף פעילותם נאמד בכ-30 מיליון שקל.

פנינה רוזנבלום בע"מ הינה חברה פרטית בבעלות פנינה רוזנבלום, הפעילה בתחומי הקוסמטיקה, איפור, טיפוח, יופי וטואלטיקה לנשים, גברים ולתינוקות. החברה הוקמה בשנת 1989 ומעסיקה כ-140 עובדים במחלקות השיווק, פיתוח, מכירות ומחקר.

החברה מייצרת את מותגיה במפעלים בארץ ובאירופה ומשווקת למאות נקודות מכירה בהן רשתות השיווק, פרפומריות, בדיוטי פרי בנתב"ג ובחנויות המובילות. מותגי החברה מופצים באמצעות חברת דנאגיס. מחזור המכירות של החברה בשנת 2005 הסתכם בכ-30 מיליון שקל.

תאריך:  30/08/2006   |   עודכן:  30/08/2006
יפה אפרתי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
Smile.biz מעלה קמפיין רחב ראשון מסוגו ללקוחות עסקיים. הקמפיין בשיתוף עם החברות צ'ק פוינט, CA ואלאדין. במסגרת הקמפיין, מציעה smile.biz ללקוחות עסקיים לבצע בדיקה מיוחדת על-מנת לבדוק האם רשת המחשבים שלהם מוגנת בצורה טובה ולבצע עבורם מבדקי חדירה לארגון וסקרי סיכונים. הקמפיין יעלה בהיקף כספי של כ- 500 אלף שקל, בדיוור ישיר ללקוחות, בעיתונות המקצועית ובאינטרנט.
TBWA\DIGITAL משיקה את 'בית השיווק הדיגיטלי' הראשון בישראל, בהשקעה של 1.2 מיליון דולר. החברה תציע את כל השירותים בתחום הפרסום והשיווק הדיגיטלי תחת קורת גג אחת.
30/08/2006  |  TBWA\DIGITAL  |   הודעות כלליות
חברת "מדיליין" בשיתוף הסופר-פארם, עולה בקמפיין חדש לקראת החגים למוצרי הטיפוח הדרמו-קוסמטיים מסדרת "אוון" הצרפתית ו"מדידרם" פרי פיתוח ישראלי.
חברת פלאפון משיקה בימים אלו, את מכשיר הפלאפון הוורוד הראשון בישראל - V3c של מוטורולה. במסגרת ההשקה, חתמה פלאפון על הסכם שיתוף פעולה עם זכיינית חברת האיפור הבינלאומית "מאדינה מילאנו" ובחרה בדוגמנית ואשת העסקים שלי גפני, להוביל את ההשקה.
בנק הפועלים משיק קמפיין פרסומי חדש לאשראי צרכני, המתבסס על סיטואציות מחיי היום יום, בהן אנו משתמשים בהלוואות כדי לסייע לנו להתקדם בחיים ולהשיג מטרות שונות - חידוש דירה, קניית רכב חדש או חופשה חלומית. למרות שרובנו זקוקים מדי פעם לאשראי, אף אחד מאתנו לא מעוניין לספר מי עזר לו ובכמה כסף, כדי להתקדם בחיים.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il