חברת קרסו יבואנית רנו יוצאת השבוע במסע פרסום תדמיתי לרנו סניק המשפחתית.
הקמפיין נערך על-ידי משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונב", בהשקעה של כ- .251 מיליון שקל.
הקמפיין כולל מודעות צבע בעיתונות ארצית, מגאזינים וקמפיין אינטרנט שהוכן ע"י חברת "גורני".
הסיסמא החדשה של הקמפיין: רנו סניק. מה שנוח למשפחה שלך.
כמו כן במסגרת הקמפיין תציע רנו ללקוחות הסניק טרייד אין ב"מחיר מחירון".
לדברי מיכל גיל, מנהלת מותג רנו ישראל: "הקמפיין יתמקד בנוחות, בהתאמה של המכונית למשפחה המודרנית בזכות היתרונות הבולטים של הסניק: תא נוסעים מהודר הכולל לוח מחוונים דיגיטאלי, מרווח הפנים הגדול, מושב נפרד לכל ילד, מראת השגחה על הילדים מאחור וכמובן רמת הבטיחות הגבוהה של רנו".