מכללת רמת גן, הנמנית על המכללות הגדולות והותיקות בישראל ובה לומדים כ-8500 סטודנטים, יוצאת בקמפיין פרסום באינטרנט לסדנה חדשה, המיושמת לראשונה בישראל, לשיווק ומיתוג עצמי, בהנחיית מכון אדם מילא, המוביל בישראל בתחומי המיון, אבחון, גיוס, יעוץ לימודי ובחירת קריירה.
הקמפיין, בהשקעה של 400,000 ש"ח, יכלול פרסום מאסיבי של באנרים באתרי האינטרנט המובילים כגון וואלה, MSN נענע, באתרים יעודיים המכוונים לקהלי יעד של סטודנטים פוטנציאליים. וכן ב-ICQ ובמסנג'ר.
"סיסמת הקמפיין "לצאת עם מקצוע תוך שנה" מתייחסת לשאיפה של סטודנטים לרכוש מקצוע תוך פרק זמן של 1 שנה אחת, בשילוב עם לימודים לתואר אקדמי, או ללא שילוב לימודים לתואר, וכן לשאיפתם לרכוש באמצעות הסדנא, גם כלים מקצועיים וישומיים בכל הנוגע לתהליך חיפוש העבודה בתום הלימודים" מציין אייל שרם, מנהל היחידה ללימודים חוץ אקדמיים, במכללת רמת גן.