ליימן שליסל, בקמפיין טלוויזיוני תדמיתי לבונבוניירת שוקולד "מרסי" תחת הכותרת "מרסי, דרך מתוקה לומר תודה!"
הקמפיין יעלה ביום ראשון, ה- 10 בספטמבר ויימשך כשבועיים.
הקמפיין כולל 2 סרטונים (כ- 30 שניות כל אחד) שישודרו לסירוגין בערוצים 2, 10, ערוץ 24 (ערוץ המוזיקה) וערוץ ישראל פלוס, היקפו מוערך ב-כחצי מיליון דולר. הקמפיין מטעם חברת "שטורק", יצרנית השוקולד, הותאם להקרנה מקומית על-ידי משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין.
הקמפיין מחבר בין בונבוניירת מרסי לבין חווית האהבה ו"ביחד" אותה אנו מרגישים בתקופת החגים. הסרטונים שנבחרו מציגים סיטואציות שונות של הבאת תודה ואהבה. בראשון נראים זוג אוהבים הנפרדים לתקופה קצרה ובסרטון השני נראית נכדה שהתגעגעה לסבה לאחר שלא נפגשו זמן מה.
לדברי יעל זהבי, מנהלת מותג שטורק בליימן שליסל, בשנה האחרונה גלגל שוק הבונבוניירות 79 מיליון ש"ח עם נקודת שיא במכירות בעונת החגים שכוללת את פסח וראש השנה, עוד מציינת זהבי כי הבונבוניירה הנמכרת ביותר בישראל היא בונבוניירת מרסי 250 גרם, המחזיקה נתח שוק של 10% עם מחזור של כ- 8 מיליון ש"ח. במקום השני ממוקמת בונבוניירת טופיפי 125 גרם המחזיקה נתח שוק של כ- 8% עם מחזור של כ- 6 מיליון ש"ח.