חברת "ראלקו מוצרי צריכה" יבואנית שארפ בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה חדש בערוץ 2 שיציג את טלוויזיות ה LCD מבית "שארפ", ענק האלקטרוניקה היפני. הקמפיין החדש בהיקף של כ- 1 מיליון שקל יעלה ביום רביעי, 20 בספטמבר למשך תקופה של שלושה שבועות באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.
בקמפיין החדש מציגה חברת ראלקו את טלוויזיות שארפ המובילות את תחום ה LCD בעולם הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינת העיצוב באמצעות אסטרטגיה חדשה תחת הסיסמה:
"ככה, עוד לא ראיתם".
בסרטון הקמפיין מוצגים אנשים בסיטואציות שונות בחיים הנעשות בעיניים סגורות! רק עם סיום הסרטון מוצגת בחורה יפנית, כמקור ארץ יצור הטלוויזיות, הנמצאת במוזיאון ופוקחת את עיניה לראות את העושר הצבעוני שסביבה. סיומת זו מלווה בתמליל הסוגר את הסרטון, בקריינות של "גיל פראנק":
"תפתחו את העיניים לעולם שעוד לא ראיתם
שארפ גאה להציג חוויית צפייה טובה בעולם
שארפ LCD, ככה, עוד לא ראיתם"
זה שארפ"
כזכור, חברת ראלקו מוצרי צריכה רכשה את ברייק הפלטינה בגמר "כוכב נולד 4", שנערך לפני שבועיים, כמפרסם יחיד. הפרסומת שלוותה בקמפיין טיזרים ייחודי לפני ההקרנה תחת המסר "תפתחו את העיניים" הגיעה לרייטינג שיא של 35%.
לדברי זיוי רוזיאק, מנהלת התקשורת השיווקית ב"ראלקו מוצרי צריכה", חברת "שארפ" היא הראשונה שהביאה לעולם את הבשורה הטכנולוגית של מסכי ה-LCD ובזכות פיתוח עקבי, שומרת החברה על מעמדה כמותג המוביל בתחומו. כיום, משווקת החברה בישראל את מסך ה-LCD הגדול בעולם, בגודל 65 אינטש.
"רכישת הברייק של "כוכב נולד" הייתה יריית הפתיחה לחיזוק הפעילות של החברה בשוק המקומי והיוותה חלק ממהלך שיווקי כולל של "ראלקו" לביסוס מעמדה של "שארפ" כיצרנית טלוויזיות הLCD המובילות והאיכותיות בעולם. המהלך השיווקי הרחב המציג אסטרטגיה חדשה, הנו כפועל יוצא של פתיחת מפעל "קמיאימה 2" ביפן, המפעל הגדול והמתקדם בעולם לייצור טלוויזיות LCD המתמקד בטכנולוגית high Definition, המסוגל לייצר 30 מיליון מסכים בשנה מהם אחוז ניכר גם לשוק הישראלי וכתוצאה מכך ירחיב את המגוון של טלוויזיות שארפ HD LCD חדשות בגדלים שונים ( 37, 42 46 ו 52 אינטש)", לדברי זיוי רוזיאק.