מאמא עוף, יצרנית מוצרי העוף המובילה בישראל, משיקה פיתוח ייחודי שיצטרף לסדרת המוצרים המצוננים: רוסט חזה הודו עם 1% שומן ללא חומרים משמרים וללא ניטריטים.
המוצר החדשני עשוי מנתח חזה הודו אמיתי, העובר תהליך צלייה בתנור. המוצר טבעי, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל וללא מונוסודיום גלוטמט.
אחד היתרונות הבולטים של המוצר היא העדר ניטריטים, שהם אחד מסוגי החומרים המשמרים הנפוצים בשימוש נרחב בתעשיית הנקניקים והפסטרמות.
לדברי דיאה גרש, מנהלת השיווק של מאמא עוף: "כחלק ממגמת בריאות עולמית הצוברת תאוצה, אנו משיקים מוצר שעומד בחזית החדשנות מבחינת ערכים תזונתיים. המוצר מתאים כתוספת לסנדוויצ'ים וסלטים, לצריכה כמנה עיקרית לשומרי משקל ואנשים המקפידים על תזונה נכונה".
על הקמפיין:
מאמא עוף מעלה קמפיין המשך לקטגוריית מוצרי העוף המצוננים באמצעות גיתם BBDO בהיקף מדווח של כ- 2.8 מיליון שקלים. כזכור, לפני כחצי שנה עלה הסרט הראשון שהציג את התרנגולת של מאמא עוף ככוכבת, כשהיא רזה יותר וחטובה לקראת הקיץ. התרנגולת התהלכה כדוגמנית במסלול תצוגת אופנה, כאשר היושבות בשורה הראשונה הן חברותיה הדוגמניות: קארן דונסקי, חני פרי, סמדר ברנר וסטלה עמר.
בסרט ההמשך שיעלה יוצג המוצר החדש, חני פרי וקארין דונסקי בוחנות את התרנגולת של מאמא עוף. פרי שואלת את דונסקי: "טבעי?" ודונסקי עונה: "100% טבעי!". באמצעות הקמפיין מעבירה מאמא עוף את המסר שאפשר לאכול בריא ולהיראות מצוין, עם המוצרים דלי השומן של מאמא עוף.