קבוצת מנורה סיימה תהליך למיתוג מחדש, ותיקרא מעתה "קבוצת מנורה-מבטחים". כך הודיע היום ארי קלמן, מנכ"ל מנורה-מבטחים. את תהליך המיתוג מחדש הובילו יעקב קדמי ולימור ארליכמן.
תהליך המיתוג מחדש מהווה, בין היתר, מהלך משלים הנובע מרכישת קרן הפנסיה הגדולה בישראל - "מבטחים החדשה", שביצעה קבוצת מנורה לפני כשנתיים, והתרחבות משמעותית של פעילות הקבוצה גם בתחום הפיננסים. התהליך נעשה במטרה להדגיש את הסינרגיה בין שלוש הפעילויות שהקבוצה מאגדת בתוכה, ולהציגה כישות ביטוחית-פנסיונית-פיננסית אחת:
1. פעילות הביטוח - באמצעות מנורה-מבטחים ביטוח, המתמחה בתחום ביטוח חיים ואלמנטרי, ומובילה בתשואות למבוטחיה מאז 1992.
2. פעילות הפנסיה - באמצעות מנורה-מבטחים פנסיה, קרן הפנסיה הגדולה והמובילה מבין קרנות הפנסיה, בעלת נתח שוק של כמחצית משוק הפנסיה בישראל ומנהלת נכסים בשווי של 15.5 מיליארד ש"ח.
3. פעילות הפיננסים - באמצעות מנורה-מבטחים פיננסים, בית ההשקעות של הקבוצה המתמחה במוצרי השקעה בשוק ההון.
סיסמת המיתוג החדשה של מנורה-מבטחים - "מנורה מבטחים - מומחים בניהול ביטוח, פנסיה ופיננסים" - נשענת על המומחיות המקצועית של קבוצת מנורה בכל אחת משלוש הזרועות שלה.
לדברי קלמן, "המיתוג מחדש מהווה עבורנו הזדמנות לחזק ולהעצים את הערכים שתמיד הובלנו בהם. קבוצת מנורה-מבטחים מציעה כיום ללקוחותיה שילוב מנצח בכל הפרמטרים, של מוצרים ביטוחיים, פיננסיים ופנסיוניים מהמובילים בשוק. בשנה האחרונה, ביצענו בקבוצה תהליך ארוך להטמעה של מבנה שוק ההון החדש, לאור השינויים המבניים שחלו בשוק ואשר הטביעו את חותמם על הענף כולו. התהליך כלל גם את סוכני הביטוח העובדים עם הקבוצה, אשר מחויבים מעתה להבנה מקצועית מעמיקה לא רק במה שהיה מוכר להם עד כה, אלא בכל מגוון המוצרים הפיננסיים המוצעים בשוק."