במסגרת הניהול והמיתוג המחודש שעברה בחודשים האחרונים קבוצת בית"ר ירושלים, הוקם מחדש מועדון האוהדים של הקבוצה, שינוהל בצורה מקצועית, דוגמת מועדני האוהדים הגדולים בחו"ל. להקמת וניהול המועדון בחרה הנהלת בית"ר בקבוצת Lead לפרסום ממוקד, המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר.
כחלק מתהליך ייסוד המועדון החדש הובילה קבוצת Lead קמפיין בעלות של כחצי מיליון ש"ח לבחירת שם למועדון האוהדים, תחת הסיסמא: "השחקנים נותנים את הנשמה, האוהדים נותנים את השם".
בשלב הראשון של הקמפיין, באמצעות פרסום ממוקד בעיתונות ובאתרי ספורט מובילים באינטרנט הוזמנו האוהדים לשלוח הצעות לשמות. בעקבות הפרסום התקבלו למעלה מ-3000 שמות, מתוכם נבחרו מספר שמות סופיים. בשלב השני של הקמפיין, נשלח מייל לכל אותם אוהדים ששלחו הצעות לשמות ואף פורסם סקר באתר בית"ר
www.bjerusalem.co.il הקורא לאוהדים לבחור מתוך השמות הסופיים את השם המועדף עליהם. לפני כשבועיים פרסמה סופית הנהלת בית"ר כי השם "שער האריות" הוא השם שנבחר על-ידי האוהדים והנהלת קבוצת בית"ר ירושלים.
מחר בשעה 17:00, תערוך קבוצת בית"ר ירושלים אירוע חגיגי במסגרת אימון הקבוצה באצטדיון טדי בירושלים, אליו יוזמנו 13 האוהדים שהציעו את השם שנבחר, "שער האריות". האוהדים שיוזמנו יקבלו פרסים שונים דוגמת חולצות, כרטיסים למשחקים וכניסה לאימון הסגור של הקבוצה.
מסקר שנערך עלי ידי גיאוקרטוגרפיה עבור הקבוצה בנושא קבוצות כדורגל ואוהדים, עלה כי 230,000 איש מגדירים עצמם כאוהדי בית"ר ירושלים מתוכם 72% כלל אינם תושבי ירושלים. בית"ר היא הקבוצה השלישית האהודה בארץ (אחרי מכבי חיפה ומכבי ת"א) אך כשנשאלו אוהדי בית"ר ירושלים מהו היחס הרגשי שלהם לקבוצה, כ - 65% מהאוהדים ענו כי הם אוהבים מאד את הקבוצה, זה אחוז גבוה ביותר ביחס לקבוצות האחרות, לדוגמא רק 6% מקרב אוהדי מכבי חיפה ו- 1% מאוהדי מכבי תל אביב ענו כי הם אוהבים מאד את הקבוצה 40% מאוהדי מכבי חיפה ענו שהם אדישים אליה.
מועדון האוהדים המחודש עליו מנצח שמוליק לוי, מנהל השיווק של קבוצת בית"ר ירושלים, שבו הושקע בשלב ראשון מעל למיליון ₪, הוקם על בסיס נתונים אלו במטרה לחזק את הקשר הייחודי והעמוק של הקבוצה והנהלתה החדשה עם האוהדים ועל-מנת לחבר את האוהדים לשינויים הניהוליים ושיווקיים אותם עוברת הקבוצה. מטרת הנהלת הקבוצה היא שבעוד כשנה כ 50,000 אוהדים יצטרפו וירשמו כחברי מועדון.
כחלק מההשקעה במועדון הוקם מחדש בעלות של כ 60 אלף דולר, אתר אינטרנט של קבוצת בית"ר
www.bjerusalem.co.il , אתר חדשני ומוביל בקרב אתרי קבוצות הספורט המתכונן להפוך לאתר הבית של אוהדי בית"ר וללב פעילות מועדון האוהדים.
כמו כן הוקמה עבור מועדון הלקוחות בהשקעה של כ 30 אלף דולר מערכת CRM, מערכת לניהול לקוחות, בה יאספו נתונים שונים על האוהדים כגון יום הולדת, בני משפחה, מספר משחקים שהגיעו אליהם ועוד זאת, בכדי להעמיק את ההיכרות עם האוהדים ולענות בצורה אופטימאלית על רצונותיהם וצרכיהם. הפעילויות באתר ובמועדון יאפשרו לקבוצה לנהל קשר שוטף וחזק גם עם אוהדיה הרחוקים.
לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead שתנהל את מועדון האוהדים: "המותג בית"ר ירושלים הוא מותג בעל נאמנות גבוהה ופוטנציאל גדול בשוק הישראלי. לבית"ר ירושלים כוונות רציניות לכיוון אירופה ובמסגרת חזון זה, בכוונתנו ליצור מועדון אוהדים חזק, בדומה למועדוני אוהדים הגדולים בחו"ל דוגמת קבוצת מנצ'סטר יונייטד וברצלונה".
עוד מוסיף יהודיחה כי "המועדון ינוהל כ"מועדון לקוחות" עסקי לכל דבר, כשהאוהדים משולים ללקוחות אתם הנהלת הקבוצה מעוניינת להעמיק את הקשר ולנהל עמם מערכת יחסים ארוכת טווח וצריכה להתאמץ בכדי שירצו להיות חברי מועדון. בקרוב יוזמנו אוהדי בית"ר להצטרף ל"שער האריות" כחברי מועדון, בעלות שנתית של 35 ש"ח הם יקבלו כרטיס חבר מועדון שיעניק להם הנחה לרכישת מנוי לעונת 2006-7, 10% הנחה לקניה בחנות הדגל שתפתח בקרוב ובאתר האינטרנט ובהטבות נוספות כגון 14 דקות שיחה חינם מחו"ל שינתנו ע"י בזק בינלאומי הספונסר הראשי של בית"ר. בנוסף בכוונתנו לערוך שיתופי פעולה עסקיים שונים מהם ייהנו חברי המועדון".
לדברי שמוליק לוי, מנהל השיווק של קבוצת בית"ר: "האוהדים הם השחקן ה- 12 של בית"ר, הם העוצמה של בית"ר ולכן היה חשוב לנו להקים מחדש ולנהל נכון את מועדון האוהדים. חשובה לנו המעורבות הגבוהה שלהם בכל מה שקשור בקבוצה, חשוב לנו לנהל אתם דיאלוג אמיתי ושוטף ולכן כצעד ראשון היה חשוב לנו לשתף אותם בבחירת השם למועדון. השם הנבחר "שער האריות" מסמל את הקשר בין העיר ירושלים לקבוצה, מכיל בתוכו את רוח הלחימה של השחקנים, המשחקים כאריות ואת הנשמה הכל-כך מזוהה עם אוהדי בית"ר".
קבוצת Lead לפרסום ממוקד מתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר. Lead היא נציגת Grey Direct העולמית בישראל. הקבוצה הוקמה לפני כשנתיים על-ידי רמי יהודיחה (לשעבר מנכל Ogilvy One ישראל) ולאור הצמיחה החדה בפעילות החברה, הצטרף לפני כשנה משרד הפרסום אדלר חומסקי כשותף אסטרטגי. כיום נמצאת החברה בבעלות משותפת של רמי יהודיחה, ראובן אדלר ואיל חומסקי. בין לקוחותיה: מיקרוסופט ישראל, בזק, פלאפון, ישיר בית השקעות, בזק בינלאומי, תמי 4, בנק הפועלים, קבוצת צ'מפיון מוטורס, eci ועוד.