חוגלה-קימברלי מפתחת קטגוריה חדשה של שקיות אחסון תחת מותג המטבח ניקול ומעלה קמפיין טלוויזיה להשקת שקיות הריצ'רץ'
בהשקעה כוללת של 1.5 מיליון ש"ח.
הקמפיין באמצעות משרד פרסום גיתם BBDO תחת הסיסמה: ניקול - במטבח זה הכל.
השקיות המרוכסנות של "ניקול", המשווקות בשני גדלים, נותנות פתרון קל ונח לאחסון חפצים שונים וערך מוסף של שמירת טריות וערך תזונתי למוצרי מזון.
שקיות הריצ'רץ' עשויות מניילון איכותי עבה במיוחד המקנה להן חוזק מוגבר ומנגנון סגירה ייחודי ("ריצ'רץ") המאפשר שימוש קל ונוח.
על הקמפיין:
הקמפיין כולל שני סרטים לשני מוצרי שקיות הריצ'רץ' של ניקול לאחסון כללי ולשמירת טריות.
בסרט הראשון נראות ידי גבר שלא מצליח לעטוף את המזון כמו שצריך ובסופו רואים כיצד בקלות וללא מאמץ עוזרת לו השקית לאחסן את המזון ולשמור על טריותו.
בסרט השני נראה גבר שמנסה לארוז מוצצים וכלים שונים בבית וכיצד שקית הריצ'רץ' של ניקול עוזרת לו לעשות סדר בדברים הקטנים.
קרדיטים לקמפיין:
סמנכ"ל קריאטיב: אסי שביט, מנהל קריאטיב: גל פורת, מעצב: משה שייקביץ, קופירייטר: אלון חדד, סמנכ"ל לקוחות ואסטרטגיה: מיכל דבורצקי, מנהלת לקוחות: אליקה מרחבי, תקציבאי בכיר: מתן קמפ, פלנריות: מאיה דנגור והילה שגן, מפיקה: ליאת משה, מדיה: TMF, חברת הפקה: שושי ואודי הפקות.