לראשונה קמפיין אינטרנט לטויוטה פריוס, המכונית ההיברידית. הקמפיין תחת הכותרת "תכנית חכמה, ביצוע גאוני" עולה לתקופה של 3 שבועות בהשקעה של 70,000 $ דולר, באמצעות חברת TBWA\DIGITAL.
הקמפיין כולל באנרים המובילים לאתר ייעודי שנבנה במטרה להדגיש את היתרונות המרכזיים של טויוטה פריוס, המכונית ההיברידית (מונעת על-ידי דלק וחשמל) - חסכון בדלק, ידידותיות לסביבה, חווית נהיגה מושלמת ובנוסף, הרחבת קהל היעד תוך מיצוב הרכב בקטגוריית רכבי מנהלים והנעה לפעולה - יצירת לידים.
מחברת טויוטה נמסר כי ההתעניינות הרבה במכונות הפריוס והפניות הרבות לחברה לקבלת מידע נוסף, הם אלה שהביאו להחלטה על הקמת אתר ייעודי לרכב זה אשר משלב בתוכו עדויות של לקוחות הפריוס עם סרט הסברה על הטכנולוגיה ההיברידית ויתרונותיה.
קרדיטים - מנהל קריאייטיב: אריאל קוצר, סמנכ"ל לקוחות: גל ברק, מנהלת אסטרטגיה: שלומית קוטיק, תקציבאית: הילה לייזרוביץ', קופי: חן רותם, ארט: רועי ברייר
חברת TBWA\DIGITAL הוקמה בשנת 1997 על-ידי גיא מור וירון מור, תחת השם "מור אינטראקטיב". בינואר 2006 רכשה קבוצת הפרסום TBWA העולמית 51% מהחברה, ובכך הפכה TBWA\DIGITAL לנציגתה בתחומי המדיה הדיגיטלית בישראל. החברה מונה 35 עובדים, מטפלת בלמעלה מ- 40 לקוחות ביניהם רשת מקדונלד'ס, המסלול האקדמי המכללה למנהל, אפריקה ישראל, דיסקונט למשכנתאות, קבוצת מעריב ועוד.