אאוט לט הרצליה יוצא בקמפיין פרסום שמטרתו להעצים את המקום כמרכז מותגי האופנה עם המחירים הנמוכים ביותר בישראל במהלך כל השנה ובעיקר בתחילת העונה.
פאר נדיר, מנכ"ל קבוצת קניוני עזריאלי: "אאוט לט הרצליה הוא המתחם היחיד בישראל המאגד שלל מותגים במחירים אטרקטיביים, מידי יום מבקרים באאוט לט כ-5000 צרכנים והכמות גודלת בתחילת העונה. המרכז נותן מענה כולל לכל סוגי הצרכנים מעצם העובדה שהוא משלב כ-40 עסקים הכוללים את מיטב האופנה הישראלית והבינלאומית."
בקמפיין הושקעו כ-250 אלף דולר והוא הופק על-ידי משרד פרסום פוגל אוגלבי. הקמפיין יוצג על גבי שלטי אוטובוסים, מגזינים, רדיו ובמקומונים הסלוגן שילווה את הקמפיין הינו: "מותגים גדולים בכסף קטן" .
אוטלט הרצליה מאגד כ-40 חנויות אופנה של מיטב המותגים המובילים בארץ. הרשתות המובילות הן בתחום אופנת הנשים, גברים, ילדים, נוער, הלבשה תחתונה, אופנה למידות גדולות, הנעלה.
חנויות המותגים המובילים במקום מוכרות "עודפים" , כלומר בגדים סוג א' שפשוט יוצרו בכמויות גדולות מדי בעונות הקודמות ,בנוסף נמכרות באאוט לט קולקציות חדשות בהנחות שלא נמצא בחנויות הרגילות .
בין הרשתות המובילות באוטלט -
קרוקר, רנואר, לי קופר, דן קסידי, קסטרו, רוקפורט,פוקס בייבי, פוקס קידס, פוקס מן ופוקס וומן, הוניגמן, הוניגמן קידס,סולוג, גולברי אישה אישה, נמרוד, TNT,נו ניים , מיס לגוט, ועוד...