כמו בשנתיים האחרונות, גם השנה יקדישו הסטודנטים בבית הספר לתקשורת המסלול האקדמי המכללה למנהל המשדרים ברדיו "קול הקמפוס" (106FM) יום שידורים מיוחד ל"יום ללא קניות הבינלאומי" (Buy Nothing Day), שיחול ביום שישי, ה- 24 בנובמבר.
יום זה, המצוין מדי שנה בכל יום שישי אחרון של חודש נובמבר בכ- 55 מדינות ברחבי העולם משנת 1993, ובשש השנים האחרונות גם בישראל, נועד למחות נגד תהליך הגלובליזציה ותרבות הצריכה אשר הפכו להיות הרעות החולות העיקריות של זמננו.
לאורך כל יום השידורים המיוחד נעסוק בגלובליזציה ובתנועת ההתנגדות לה, בפרסום אגרסיבי, באקטיביזם, בהשפעות התרבותיות של עולם הפרסום, בנזק הסביבתי שיוצרת תרבות הצריכה, ועוד.
השנה נשים דגש מיוחד על מלחמת לבנון השנייה ונדון, בין השאר, בחברות מסחריות וגופים עסקיים שניצלו את המצב הביטחוני כדי להפיק רווחים ולהגדיל את קהל הצרכנים שלהם; באופן שבו השלטון מייצר קונצנזוס באמצעות ספינים ומניפולציות תקשורתיות; בדחיקת נושאים חברתיים-כלכליים אל מחוץ לשיח הציבורי בחסות ערפל הקרב ובאופן שבו בעלי הון נטלו לידיהם את תפקיד המדינה בכל הקשור לטיפול בתושבים.
המשדר יכלול פינות ומוזיקה ברוח היום לצד ראיונות עם משפטנים, כלכלנים, עיתונאים, אקטיביסטים ואנשי אקדמיה.
זוהי השנה השלישית ברציפות שבה הסטודנטים בקול-הקמפוס מקדישים יום שידורים מיוחד ל"יום ללא קניות" ורואים בהעלאת הנושא לסדר היום חשיבות רבה.