רשת סופר פארם וקבוצת סולגוד תקשורת מציעות לראשונה בישראל חווית קניה, שירות ותמיכה למגוון רחב של מוצרי תקשורת תחת קורת גג אחת באמצעות רשת סופרלינק.
החנות הראשונה המעוצבת והממותגת נפתחת בקניון בת ים. עד כה הושקעו ברשת המחודשת כשני מיליון דולר. הרשת כולה תעבור מיתוג ועיצוב מחדש כבר בזמן הקרוב, כך שגם יתרת החנויות שמשתייכות לרשת סופרלינק הוותיקה - יהפכו לחלק מרשת ארצית, ראשונה מסוגה, של חוויה תקשורתית מלאה.
רשת סופרלינק המחודשת הינה רשת התקשורת היחידה בארץ המציעה ללקוח חווית משתמש חדשה וייחודית מסוגה בתחום התקשורת באמצעות מגוון רחב של פתרונות- One Stop Shop:
- רשת סופרלינק מציעה למכירה מגוון רחב של מכשירים מתחומים שונים: מכשירי סלולר, מכשירי ניווט, מחשבי כף יד, טלפונים אלחוטיים בטכנולוגיית Dect, אביזרים לטלפונים סלולריים, תקשורת בידורית (נגני mp3 ו- I-pod) ועוד...
- רשת סופרלינק מהווה נקודת חיבור לכל סוגי רשתות התקשורת בישראל: אורנג': רשת סלולר, הוט: רשת לתקשורת טלפוניה ביתית, אינטרנט וטלוויזיה רב ערוצית, 013: חיבור לאינטרנט ותקשורת בינלאומית.
- הרשת מציעה שירות לקוחות, תמיכה ותיקונים לכל המוצרים הנמכרים ברשת בין אם נרכשו בה ובין אם נרכשו בחנויות אחרות. בנוסף, כל המוצרים יועברו למפעל סולגוד תעשיות למטרות מיחזור ומיחדוש.
יאיר עשהאל, משנה למכ"ל רשת סופר פארם: "צריכת התקשורת לנפש בעולם, נמצאת במגמת עלייה מתמדת. לכן, בחרנו לחבור לקבוצת סולגוד תקשורת ולהציע ללקוחותינו חווית תקשורת אופטימאלית. באמצעות שיתוף פעולה זה ננסה לשחזר את ההצלחה של רשת סופר פארם כרשת פארם מתמחה".
אורן זילברשץ, מנכ"ל קבוצת סולגוד תקשורת: "כיבואן המתמחה בשיווק מוצרי תקשורת, זיהינו את הצורך הקיים בשוק בנקודת ממשק אחת, יעילה ופשוטה למול הלקוח אשר תעניק לו את כל שירותי התקשורת. רשת סופר פארם, שהינה הרשת הקמעונאית המובילה בישראל בתחומה, הינה שותף אידיאלי".
רן מסורי, מנכ"ל רשת סופרלינק: "העיצוב החדש של הרשת מאופיין במראה צעיר והיי-טקי, אשר ייצור חווית קניה נעימה וימחיש את המקצוענות והשירות הטוב ללקוח. החנויות החדשות מציגות ללקוחת באופן חוויתי ואינטראקטיבי את מגוון המוצרים והשירותים. עד סוף 2007 בכוונתנו להגיע לכ- 20 חנויות בפריסה ארצית".
הרשת משקיעה בשיווק בשני מישורים: האחד, מיצוב ומיתוג של הרשת כמובילה בתחום התקשורת והשני, יצירת חווית קניה חדשנית עבור הלקוחות בנקודות המכירה. המדיה המועדפת לפרסום הינה האינטרנט כיוון שהיא מתאימה לקהל הצעיר והמתחדש בתחום התקשורת. בנוסף תשקיע הרשת בפעילות שיווקית במתחם החנויות והקניונים בהם היא פועלת.