הצילומים לקמפיין הפרסום החדש של מותג הטלפונים הניידים סמסונג בכיכובה של הדוגמנית הבינלאומית בר רפאלי יועבר בשידור חי לגולשי אתר שיתוף תכני הוידיאו Flix מבית תפוז אנשים. השידור יועבר בהנחייתו של מושיק גאלמין. בכך כובש האתר טריטוריה נוספת ומעביר תוכן בשידור חי לגולשים.
צילומי הפרסומת הנוכחית הם חלק מקמפיין נרחב של סמסונג להשקת סדרת מכשירי ה-ultra slim edition. רפאלי נבחרה לא מכבר לפרזנטורית של המותג. הקמפיין שיעלה בחודש דצמבר בהשקעה של כ- 4 מליון שקלים יכלול טלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות, ויסמן את יריית הפתיחה למהלך שיווקי נרחב אשר נועד להשיק את סדרת הטלפונים הדקים של סמסונג.
אתר Flix מאפשר לגולשים לקחת חלק בחוויית צילומי של קמפיין בשידור חי וללא עריכה מוקדמת ולא רק לצפות בו לאחר מעשה. במהלך שידור הצילומים יפוזרו ברחבי אתר Flix ואתר תפוז באנרים שיכוונו את תנועת הגולשים לעמוד השידור.
לדברי גלי רז, מנהל תחום וידאו בתפוז. "אנו רואים איך האינטרנט כובש טריטוריה אחר טריטוריה וחושף בפני הגולשים מקומות שהיו חסומים בפניהם עד כה. זאת ועוד, כמעט בכל קמפיין שנוצר, נולדת יחד איתו צורת העברה חדשה. זהו אתגר חדש עבור משרדי הפרסום ומחלקות הקריאייטיב ומטיל צל על אמצעי פרסום אחרים".
אודות Flix
Flix.co.il הוא אתר חדש לשיתוף קבצי וידאו מבית תפוז אנשים. בבסיסו, פלטפורמה איכותית ליצירת תוכן וקהילה. בהמשך למהפכת ה- 2.0 WEB, הדור הנוכחי של רשת האינטרנט בו הגולשים הם אלה היוצרים את התכנים, מועלים בכל יום לרשת מאות סרטוני וידאו שיצרו הגולשים, בהם צופים עשרות אלפי גולשים שונים ביום. בכך הופכים הגולשים למפיקים, עורכים וכותבים. מאז השקתו לפני כארבעה חודשים, הפך Flix לאתר שיתוף קבצי הוידיאו הנצפה ביותר בישראל.