אלי פייגלין, מנהל השיווק של חברת יפאורה, הודיע היום על פעילות מיוחדת וייחודית מסוגה של המותג RC קולה לבני נוער בחג החנוכה, בתאריך 19/12/06 בגני התערוכה בת"א.
הפעילות תלווה בקמפיין טלוויזיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן וכן קמפיין אינטרנט, קמפיין רדיו ופעילויות קד"מ בהשקעה כוללת של כ - 6 מיליון שקל תחת הסיסמא: "RC Rave - מסיבה מטורפת COLA לילה"
במסגרת הפעילות תקיים יפאורה אירוע גדול וייחודי מסוגו, באירוע: תתקיים לראשונה ב - LIVE הופעה של "הרצועה" - תוכנית הסאטירה הפופולארית בקרב צעירים (ביפ, ערוץ הצחוק, HOT), הופעה של רנו פסקאל, הופעה של להקת היהודים,להקת בית הבובות, להקת סינרגיה להקת ה-RAP -כלא 6, וכן מגוון רחב של פעילויות אהובות ומתאימות במיוחד לבני הנוער, ביניהן: סנאות גרפיטי, מופעי ברקדאנס, מופעי RAP של מיטב "הראפרים", שוק מעצבי אופנה, פארקור, פאואר רייזר ועוד....
הכניסה חינם לכל האירועים והפעילויות!
לפרטים ורישום:
www.rc.co.il פייגלין ציין: "אנו פועלים באופנים ובמישורים שונים במטרה לקרב ולחבר בדרך חוויתית את קהל המטרה למותג RC קולה. לרגל חנוכה, בחרנו לקיים אירוע מיוחד לבני הנוער "RC RAVE" שהינו קהל היעד של המותג RC ולפנות אליהם באופן ממוקד עם פעילות ייחודית ההולמת את ערכי המותג".
על הקמפיין: -
RC RAVE ייתמך בקמפיין טלוויזיוני תחת המסר :"לא כדאי להירדם, בואו ל-RC RAVE מסיבה מטורפת כל הלילה".
בסרטון המצולם כמו וידיאו ביתי בסגנון סרטי "יו טיוב" , נראות 3 סיטואציות בהן נערים ישנים, בעוד חבריהם מעירים אותם בשלל דרכים משונות ומצחיקות.
משרד הפרסום:
במאי - אוהד פרח
סמנכ"ל קריאייטיב - בועז להב
מנהל קריאייטיב - נועם גזית
ניהול תוכן מסחרי - קונטנט מדיה
על האירוע:
האירוע "RC Rave - מסיבה מטורפת COLA לילה" מיועד לבני נוער בגילאי 18-14 ויתקיים ב - 19/12/06, החל מהשעה 21:00 ועד שעות הבוקר המוקדמות (של היום למחרת) בגני התערוכה בת"א.