בחודש דצמבר 2006 יוצאת לוריאל פריז במסע פרסום לרגל חגיגות 45 שנה להיווסדו של לאלנט הספריי האגדי לעיצוב השיער.
הקמפיין של משרד הפרסום גיתם, יעלה במסגרת מסע הפרסום הבינלאומי של המותג תחת הסלוגן: "אלנט – ספריי לשיער של הכוכבות". הקמפיין נוצר בהשראת כוכבות הוליווד ושגרירות היופי של לוריאל פריז. מובילה הקמפיין בישראל היא הכוכבת הבינלאומית פנלופה קרוז.
הקמפיין יעלה באמצע חודש דצמבר 2006 למשך שבועיים והוא יכלול קמפיין טלוויזיה בערוצים 2, 10.
ספריי אלנט הושק בשנת 1961 בצרפת, ועד היום הוא הבחירה המועדפת על מעצבי השיער המובילים, דוגמניות וכוכבות הקולנוע. ספריי אלנט מתפזר בעדינות ובאחידות על השיער, מכיל מרכיבים מייצבים, השומרים על העיצוב לאורך היום, הברק והרכות בשיער. ספריי אלנט משאיר את התסרוקת יציבה מבלי לאבד את התחושה הטבעית, מגן על השיער מפני הלחות החיצונית ונעלם בהברשה קלה.
ספריי אלנט הוא סמל לסגנון ואיכות גם במספרות וגם בקרב הנשים בכלל. המיכל בעיצוב המוזהב משתתף קבוע בכל תצוגות האופנה בלונדון, פריז ומילאנו. זהו מוצר הטיפוח לשיער היחיד הזוכה בפרסים בשל ביצועיו אותם מוקירים לקוחות נאמנים והעיתונות הלאומית העוסקת בתחום היופי.
את מוצרי השיער של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן ובפרפומריות נבחרות.