בנק ירושלים יוצא בקמפיין הפרסומי הגדול בתולדותיו. במסגרת הקמפיין, הבנק יקדם הלוואות גישור לבעלי דירות, בשיעור מימון של עד 100% לתקופות משתנות עד שלוש שנים, עם מסלולי החזר שונים, בהם החזר חודשי של הריבית בלבד והחזר חד פעמי בתום תקופת ההלוואה. הקמפיין, בהיקף מוערך של כ-2 מיליון ש"ח, ממשיך את השפה הפרסומית הייחודית של בנק ירושלים, ומורכב מאיורים אמנותיים בקווים נקיים ובצבעי בסיס, תוך שימוש בשם המוצר החדש "100% הלוואה לדירה". הקמפיין בוצע ע"י משרד הפרסום רגב-קויצקי, ויופיע בטלוויזיה, באינטרנט ובעיתונות.