רשת "צומת ספרים" עולה בקמפיין פרסום תדמיתי, אותו יוביל הסלוגן "חווית קריאה ישראלית". תקציב הקמפיין הינו 2.5 מיליון שקל, והוא יעלה בעיתונות הארצית והמקומית, רדיו, אינטרנט ושילוט חוצות.
בחודשים האחרונים יצאה "צומת ספרים" בשרשרת של שיתופי פעולה ומבצעים בהם העניקה לכל עם ישראל, יחד עם שותפיה למבצעים, את האפשרות ליהנות ממגוון עשיר של ספרים שווים לכל כיס (בין המבצעים הבולטים: קמפיינים משותפים עם חברת סלקום ובנק הפועלים). מטרת הקמפיין הנוכחי הינה קידום חווית הקריאה של הישראלים באמצעות פרסום תדמיתי.
"הרעיון מאחורי הקמפיין הוא להמשיך ולקדם את תרבות הקריאה בישראל", אומרת טל פלוסקר, סמנכ"ל השיווק של צומת ספרים. "מדפי הספריות ברחבי ישראל התמלאו ברבי מכר וספרי ילדים איכותיים המסבים הנאה רבה לקוראיהם. הקמפיין שם דגש על החוויה שאנו עוברים בכל פעם שאנו קוראים".
רשת "צומת ספרים" מונה כיום 50 סניפים מרווחים בעלי מגוון עצום של כותרים. הרשת יוזמת אירועים ייחודים כמו מפגשי סופרים, ערבי קריאה ושירה, פינות קריאה לילדים, והפקת עיתון "זמן צומת" שיוצא אחת לרבעון ופעילויות תרבותיות נוספות- כל אלו נועדו להעמיק ולעודד את תרבות הקריאה בישראל.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום בריקמן.
קרדיטים:
משרד פרסום- פרסום בריקמן
מנהל קריאייטיב- עמי רז
ארט דיירקטור- דרור נחומי
קופי- דויד כהן
מנהל מחלקת מחקר ואסטרטגיה- דני בירו
תקציבאית- מיכל בן חיים