רשת קניוני "ריט", יוצאת בפעילות קולינרית לכל המשפחה תחת הכותרת "תשוקת השוקולד". סופשבוע על טהרת השוקולד שיאגד את מיטב השוקולטיירים בארץ ויתקיים בקניון הגדול בפתח תקווה ב- 18/19.1.2007 ובקניון רחובות ב- 11/12.1.2007. ההשקעה בפעילות נאמדת בכ- 250,000 ש"ח.
הפעילות תגובה בקמפיין הכולל דיוור ישיר לכ- 200 אלף בתי אב, שלטי חוצות, מודעות בעיתונות המקומית, מגזיני בידור ופנאי ארציים ופעילות BTL בתוך הקניונים. את הקמפיין מנהל פרסום "צדר".
"תשוקת השוקולד", היא נדבך נוסף באסטרטגיה של רשת קניוני "ריט", להעניק למבקרים בקניוני הרשת פעילויות איכותיות בעלות ערך נתפס גבוה במהלך כל השנה.
רשת קניוני "ריט" כוללת 14 קניונים ומרכזי קניות בפריסה ארצית: הקניון הגדול בפתח-תקווה, גרנד קניון בחיפה (בשיתוף עם חברת מ.ק.ח), קניון "הראל" במבשרת ציון (בשיתוף גני דוד נכסים והשקעות בע"מ), קניון רחובות (בשיתוף עם אמות השקעות), מרום סנטר ברמת- גן, קניון לב חדרה (בשיתוף האחים חנני רוייכמן ותרצה סגל רוייכמן), קניותר בנס-ציונה, חונים- קונים בראש"לצ, קניון אדומים במעלה אדומים וקניון הטיילת אשר נפתח לאחרונה באילת.
מספר המבקרים היומי בקניוני "ריט" מגיע ליותר מ- 160 אלף מבקרים.