בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מהדורה חדשה של הספר "עזרה ראשונה להצלת חיים"
|
- הודעה מטעם מד"א
מאת:
מד"א |
|
בימים אלה מופץ הספר "עזרה ראשונה להצלת חיים", ספר הלימוד הרשמי של מד"א, שחובר על-ידי נתן קודינסקי, מנהל מחלקת ההדרכה במד"א ופרופ' יואל דונחין מבית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה ירושלים, ורצוי שיהיה בכל בית. הספר יצא במהדורה מעודכנת, בהוצאה לאור של משרד הביטחון. הספר מתמקד בכך שכל אדם הנקלע לאירוע עם נפגעים, עשוי להגיש סיוע רפואי ולהציל חיים. כדי לסייע בכך, עוסק הספר בזיהוי מצבי חירום ואת סוגי הפציעות והפגיעות וכיצד לבצע פעולות עזרה ראשונה ברגעי חירום עד להגעתם של צוותי מד"א. בנוסף, מומלץ לעבור קורס עזרה ראשונה במד"א לפרטים: www.mdais.org. נתן קודינסקי, מנהל מח' הדרכה של מד"א, מסביר כי: "הצורך להוציא מהדורה נוספת של הספר נבע מהעידכונים ברפואה דחופה, המתקדמת ומתחדשת ללא הרף, בד בבד עם ביקוש גדול בציבור". הספר, מכיל 363 עמודים של הצלת חיים ומיועד לקשת רחבה של קהלי יעד - לכל אדם המעוניין להעשיר את ידיעותיו בעזרה ראשונה, כמו גם לאנשי מקצוע: צוותי מד"א, רופאים ואחיות. הספר כולל עידכונים חשובים בעזרה ראשונה, למשל החידושים בהנחיות לביצוע החייאה במבוגר, בילד ואף בתינוק ומלווה בתמונות אמיתיות ובאמצעי המחשה הקלים להבנה. בין הנושאים המוצגים בספר: החייאה במבוגר ובתינוקות; פגיעות ראש; פגיעות חום וקור; הכשות, נשיכות ועקיצות; מחלות לב;לידה; פגיעות בעיניים, כאבי אוזניים ושניים ודמם מהאף ועוד. מנכ"ל מד"א, רב מגן אלי בין, ציין: "הספר מבוסס על הניסיון הרב שצבר מד"א באירועי החירום והשגרה והם שימשו לו קו מנחה. אני ממליץ לציבור הרחב לרכוש את הספר מפני שהוא נכתב בידי טובי המומחים בתחום העזרה הראשונה בישראל והוא יאפשר לכל אזרח להושיט עזרה ראשונה במיומנות חיונית דבר שייעלה את אחוזי ההצלה". את הספר ניתן לרכוש בחנויות הספרים המובחרות ובתחנות מד"א ברחבי הארץ במחיר מוזל.
|
תאריך:
|
09/01/2007
|
|
|
עודכן:
|
09/01/2007
|
|
מד"א
|
|
חברת דוד לובינסקי בע"מ, יבואנית פיג'ו לישראל, עולה ביום רביעי (10.1) בקמפיין חדש למותג פיג'ו. הקמפיין החדש עושה שימוש באריה המהווה את הסמל של המותג פיג'ו ומדגיש את העוצמה והדינאמיות שלו תחת המסר "החיים הם ג'ונגל. כדאי שתהיה אריה". הקמפיין יעלה בטלוויזיה בערוצים 2 ו-10 באמצעות משרד הפרסום יורו תל אביב ביום רביעי לתקופה של שבועיים בעלות מדווחת של 1.7 מיליון שקל.
|
|
|
רשת חנויות סטימצקי פותחת את עונת הגשמים עם שעות סיפור חורפיות, אשר יתקיימו לאורך חודש ינואר כולו, ויינתנו ללא תשלום, ב-21 מחנויות הרשת ברחבי הארץ. שעות הסיפור יתקיימו בת"א, באר שבע, אשדוד, מבשרת ציון, ירושלים, בית שמש, רחובות, נס ציונה, ראשון לציון, חולון, רמת השרון, רעננה, הרצליה, נתניה, נצרת עילית, חיפה, וקריית ביאליק.
|
|
|
"מטרופולין תחבורה ציבורית" נרתמת למלחמה בתאונות הדרכים ומתקינה בימים אלו מערכות להתרעה מוקדמת מפני תאונות בצי האוטובוסים המופעלים על ידה.
|
|
|
שר התמ"ת, מר אלי ישי, מודיע כי בכוונתו להוציא צו הרחבה להסכם הקיבוצי הכללי בענף האפייה בדבר עדכון טבלאות שכר ותוספת ותק.
|
|
|
רשת התכשיטים הבינלאומית ה. שטרן, עולה השבוע עם קמפיין ממוקד על גבי 10 שלטי קירות לרגל השקת קולקציות 2007 אותו מובילה השחקנית ההוליוודית אשלי ג'אד.
|
|
|
|