בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
60% מהישראלים בעד מו"מ עם סוריה
|
- הודעה מטעם דקסון
עידכון חשוב לכל המתמודדים על ראשות מפלגת העבודה, בבואם לבחור את מצע הקמפיין: סקר שנערך עבור המותג דקסמול, לטובת קמפיין פרסומי העוסק במשא-ומתן עם סוריה, קובע כי 60% מהציבור הישראלי בעד משא-ומתן עם סוריה. מבט ממוקד על ציבור הבוחרים בישראל מגלה כי כ-50% מהצעירים, גילאי 18-29, מביעים נכונות לשבת למשא-ומתן עם סוריה, לעומת למעלה מ-70% מבני ה-30-59, המאמינים כי ניתן לשבת על שולחן הדיונים עם סוריה. 29% מהישראלים אינם תומכים במשא-ומתן עם סוריה. ומסתבר כי למשא-ומתן יש תופעות לוואי: נתוני הסקר החדש מראים כי 15% מהישראלים חשים כי השתתפות במשא-ומתן הינה כאב ראש. 22% מדווחים על תחושות של "פרפרים בבטן" לפני ישיבה למשא-ומתן ואילו 51% העידו כי "לוקחים בקלות" ישיבה למשא-ומתן. נתונים מגדריים מראים כי 55% מהגברים ציינו כי "לוקחים בקלות" השתתפות במשא-ומתן. עבור 25% מהנשים משא-ומתן מלווה בתחושות של "פרפרים בבטן". יוש פורת, מנהל שיווק OTC ומוצרי צריכה ב'דקסון': "המשא-ומתן לשלום הוא נושא שעולה בחיינו בתדירות עונתית ואם להתרשם מעשרות ספרים שכבר נכתבו על מפגשים כאלה, כנראה שיש כאן כאב ראש לא קטן, לכל הצדדים. הסרטון צולם בתחילת 2006 מתוך כוונה להעלותו לשידור בתקופת הקיץ, אולם המציאות כנראה חזקה מכל קמפיין, נאלצנו להמתין עם העלייה לאוויר עד לזמנים רלוונטיים יותר. המסר בקמפיין: במקום לספר לכולם כמה את סובלת, קחי דקסמול פלוס". הקמפיין, עולה בימים אלה בטלוויזיה בהשקעה של 1.5 מיליון ₪ באמצעות משרד הפרסום פובליסיס -מלניק, עבור חברת התרופות "דקסון". תסריט ובימוי - אמיר הספרי, הפקה - איבונה קרוגליאק. שחקנים: נורמן עיסא-ראש צוות המו"מ הסורי. איציק בן מלך - ראש צוות המו"מ הישראלי, מתורגמנית-יעל צפיר. משפחת מוצרי דקסמול בנויה על מגוון מוצרים המספקים פתרונות למגוון רחב של קהלי יעד, בכל שעות היממה ועבור כל הצרכים. דקסמול - "הקפליה הצהובה שעושה את העבודה", מסייעת בהורדת חום ובשיכוך כאבים, ממותגי ה-OTC הוותיקים בשוק הישראלי. דקסמול פלוס הינה פיתוח ייחודי לדקסון, קפלייה המורידה חום, משככת כאבי ראש חזקים ואינה פוגעת בערנות. "דקסון" הינה חברת תרופות מובילה בישראל העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה ופטנטים בינלאומיים בתחום הרפואה. בין מוצרי ה-OTC של החברה המשווקים בישראל: דקסמול, אומפרדקס Z, אדקס, מיקרופירין, זילרגי' ועוד.
|
תאריך:
|
15/01/2007
|
|
|
עודכן:
|
15/01/2007
|
|
גיא אופק תקשורת, יח"צ
|
|
לאור העובדה שבחמש השנים האחרונות הכפילה חב' "סלטי צבר" את מכירות מוצרי הסלטים מ-10,000 טון בשנה ללמעלה מ-20,000 טון בשנה, החליטה קבוצת אסם להקים מפעל חדש שיצעיד את חב' "סלטי צבר" להמשך מובילות שוק הסלטים בכלל והחומוס בפרט ולפריצת דרך בחו"ל.
|
|
|
מחלבת טרה עלתה בקמפיין תודה לצרכנים על הבחירה במשקאות החלב של טום וג'רי, משקאות יוגורט you וקוטג' טרה למוצרי השנה ועל בחירתה לחברה החדשנית של השנה. הקמפיין, בהשקעה של כ-200,000$, עלה באמצעות משרד הפרסום JWT.
|
|
|
ליימן שליסל, יבואנית דברי המתיקה המובילה בישראל, ממתגת את אתר החרמון באביזרי נראות וסימוני מסלולי סקי של מותג לואקר. המהלך הוא חלק מהאסטרטגיה העולמית של חברת לואקר, שמפעלה הראשי ממוקם בהרי הדולמיטים המושלגים שבצפון איטליה, לפיה, ממתגת לואקר אתרי סקי ברחבי העולם דרך קבע. זו השנה השנייה שלואקר ממתגת את אתר החרמון הישראלי.
|
|
|
בנק הפועלים השלים בימים אלה מהלך של ארגון מחודש בחטיבה לבנקאות קמעונאית, בראשות מ"מ מנכ"ל הבנק, ציון קינן.
|
|
|
המותג אושן ספריי של פריגת עולה לראשונה בקמפיין אינטרנט ייחודי לנקטר החמוציות אושן ספריי, תחת המסר "אושן ספריי המגן הטבעי שלך". את הקמפיין, שיעלה באתרי אינטרנט נבחרים ובאתרים ייעודיים לנשים, מובילה הדיאטנית הקלינית לימור בן חיים, יועצת התזונה של פריגת.
|
|
|
|