בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
הכנס השני ליהדות, חברה ואינטרנט
|
- הודעה מטעם אתר "כיפה"
מאת:
רון | | שירון יחסי ציבור
|
כנס "יהדות, חברה ואינטרנט" בחסות אתר "כיפה" ומכללת "ליפשיץ" יתקיים ב-13.2.07 במלון "חן" בירושלים יורכב מפאנלים נבחרים שידונו בנושאים הקשורים לעולם הווירטואלי, בהקשר של דת חברה ואינטרנט. בכנס ישתתפו רבנים, סופרים, חברי כנסת ואנשי תקשורת מהמגזר החילוני, דתי וחרדי. בין המשתתפים: הרב יובל שרלו, מרבני צהר, הרב שמואל אליהו, רבה של העיר צפת. דוד רוטנברג- מנהל פורום בחדרי חרדים, עידו קינן, ח"כ זבולון אורלב- יו"ר ועדת הכנסת לביקורת המדינה, רועי לחמנוביץ- דובר תנועת ש"ס, שלהבת חסדיאל- רדיו קול חי, ריקי רט-עיתונאית, ד"ר אשר כהן- אוניברסיטת בר אילן ועוד . בכנס יוצגו מחקרים וסקרים עדכניים השופכים אור חדש על הרגלי השימוש של המגזר הדתי והחרדי באינטרנט. בנוסף, יתקיימו דיונים בדבר הפעלת מגבלות על חופש הביטוי באינטרנט, יתרונות וחסרונות של "רבנים וירטואליים", ודיון בדבר יצירה יהודית ברשת. בכנס תיחשף תוכנית חדשה של רשת בתי הספר אמי"ת שנועדה ללמד את המורים לנהל דו שיח משותף עם התלמידים ולדון בסוגיות גלישה נכונה וכשרה.
|
תאריך:
|
06/02/2007
|
|
|
עודכן:
|
06/02/2007
|
|
רון
|
|
קבוצת התקשורת "פורמדיה", שבבעלות יוסי לייבוביץ ודני לייבוביץ, המתמחה בניהול קמפיינים שיווקיים, פרסומיים ואסטרטגיים, מעלה בימים אלו חמישה קמפיינים פרסומיים, בהיקף השקעה כולל של כ-5 מיליון שקל.
|
|
|
לראשונה בישראל, מותג האופנה האמריקאי "ניין ווסט", המיובא לארץ על-ידי חברת "סופר ברנדס" מקבוצת סקאל, משיק קולקציית נעליים לילדות, המתווספות לקולקציית נעלי הנשים והתיקים של המותג. ניין ווסט העולמית בחרה בישראל כמדינה הראשונה בעולם, אחרי ארה"ב ,שתשווק את קולקציית הילדים - ניין ווסט קידס. לדברי גל פרלמן מנכ"ל ניין ווסט ישראל:"נעלי הילדות של ניין ווסט קידס ישווקו בשלב הראשון בחנות סקאל קידס בדיוטי פרי בנתב"ג ובחנות סקאל קידס בקניון ארנה, בהרצליה".
|
|
|
נטוויז'ן עולה היום, יום שני, ה- 5.2.07, בקמפיין לרגל דירוגה במקום הראשון במדד השירות של ישראל שנערך על ידי עיתון גלובס. הקמפיין בהיקף של 200,000 דולר יעלה בערוצים 2, 10 ו-24 בטלוויזיה ויימשך כשבוע.
|
|
|
יוניליוור מעלה קמפיין חורף מיוחד למותג ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר, באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי ובהשקעה של כמיליון ₪. הקמפיין יעלה בערוצי הטלוויזיה וברדיו וידגיש את המסר "גם בחורף שומרים על הגזרה ועל אורח חיים בריא עם ברנפלקס תלמה ללא תוספת סוכר".
|
|
|
אפסון, המובילה בחדשנות ובטכנולוגיה ומתמחה בייצור ושיווק מדפסות, מקרנים, סורקים, מכשירים משולבים, ציוד נלווה ועוד, מינתה את רשת אופיס דיפו כיבואנית ומפיצת ציוד אפסון בישראל.
|
|
|
|