9,000,000 בקמפיין פרסום חדש באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי & ורשבסקי" תחת הסיסמה: "הכי טוב הכי פשוט". הקמפיין כולל טלוויזיה ורדיו, יעלה לשידור ביום שישי הקרוב, ה- 9 בפברואר, ויימשך כחודש ימים. היקף הקמפיין מוערך בכ-350,000 דולר.
בסרטון נראים זוג צעיר במדבר המגלים להפתעתם כי רכבם נאכל על-ידי זוג גמלים. הם מיד משגרים שיחת טלפון לסוכן הביטוח שמבלבל אותם על-ידי דיבור מהיר ומושגים שאינם מבינים. בתום השיחה מופיע דוד הכי-טוב שמציע להתקשר ל-9000000. שם ידברו איתם בשפה פשוטה וברורה.
מירב שועלי, מנהלת הפרסום של 9000000 מסרה כי הסרט החדש תומך באסטרטגיה עליה עובדים ב-9.000.000 כשנה ובמרכזה פישוט תהליכי הביטוח, שימוש בשפה פשוטה ומובנת יותר ללקוח כמו גם נוחות ופשטות במפגש עם הלקוח. הקמפיין החדש ממשיך את הקו הפרסומי בו החלה החברה כבר לפני כחצי שנה.
קרדיטים:
משרד פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי. סמנכ"ל לקוחות: אמיר גיא; מנהל לקוחות: דני ברנדה; סופרוויזרית: לושי ברנד; תקציבאית: עינת הרצברג; פלנרית: תמר רשף; מנהל קריאיטיב: רונן פונארוב; קופי: אהרלה קידרון; ארט: ערן ניר; מנהלת מחלקת הפקה: רינת קינן; מפיק: עומר קנדל; חברת הפקה: אוג; במאי: ליאור הר לב; יחסי ציבור: סנדיק קומיוניקיישן.
רקע 9,000,000
9,000,000 מוחזקות על-ידי צור שמיר אחזקות בע"מ (כ-66%). מניות החברה האם רשומות למסחר בבורסה לניירות ערך בתל אביב.
9,000,000 פועלת במספר תחומים מרכזיים:
- תחום ביטוח חיים - בתחום זה עוסקת החברה בשיווק פוליסות ריסק, אובדן כושר עבודה וחסכון.
- במסגרת ענף ביטוח כללי פועלת החברה בשלושה תחומי פעילות: תחום ביטוח רכב חובה, תחום ביטוח רכב רכוש ותחום ביטוח דירות רכוש. לחברה קיימים מוצרים נוספים בעסקי הביטוח הכללי: ביטוח חבויות מעבידים וצד ג' וביטוחי בריאות.