|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה

TheMarker יוצא בקמפיין לרגל הרחבת העיתון

- הודעה מטעם TheMarker
11/02/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: ארד תקשורת, יח"צ  |  

TheMarker יוצא בקמפיין פרסומי שילווה את הרחבת העיתון הכלכלי היומי, שסיסמתו "TheMarker - הדוב הבא". הקמפיין, בהיקף של כ-3.5 מיליון ₪, יעלה השבוע, החל מיום רביעי הקרוב, ה-14.2.07, בטלוויזיה, במודעות פרינט בעיתונים ובאתרי האינטרנט של קבוצת אתרי TheMarker, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, וילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף.

לאחרונה, הודיע TheMarker על החלטתו להרחיב את העיתון הכלכלי היומי וזאת בעקבות ההצלחה של השקת העיתון החדש לפני כשנתיים והזינוק של 15.8% במספר המנויים המשלמים מאז. העיתון, בגרסתו המורחבת, יצא לאור החל מיום שלישי הקרוב (13.2.07) ויכלול תוספת של בין 8 ל-16 עמודים לעיתון, מדי יום, וכן יתווספו טורים מקצועיים וניתוחיים ושני מדורים חדשים - מדור ניהול ומדור יזמות ועסקים קטנים. בנוסף, יורחבו המדורים דין וחשבון ושוק ההון והתכנים העוסקים בתחומי ההשקעות, המשפט וראיית חשבון.

מבחינה ויזואלית, העיתון משיק לוגו מחודש ומעוצב, וכן הפורמט שלו יקוצר בכ-3 ס"מ ויאפשר קריאה ונשיאה נוחות יותר. בנוסף, לכל מדור בעיתון ייוחדו עמודים משלו, כך שכל תחום המסוקר בעיתון יזכה לעמוד נפרד.

הקמפיין הטלוויזיוני ימשיך לעשות שימוש בדב הפנדה, המלווה את המותג TheMarker מרגע השקת העיתון הכלכלי היומי לפני כשנתיים. המותג TheMarker נולד באינטרנט לפני 7 שנים והפך לפני שנתיים גם לעיתון יומי מודפס. בסרטון תוצג שיחת מעלית בין דב הפנדה הקודם לדב החדש, המשול למהדורה החדשה והמורחבת של העיתון. הדב החדש אומר לקודם שתמיד יש מקום לעידכונים, שינויים והרחבה בעיתון והקריין מכריז: "דה מרקר - הדוב הבא. יותר עסקים, יותר מידע והרבה יותר עומק".

לדברי יוסי ורשבסקי, מנכ"ל עיתון הארץ, "לאור הצלחתה של קבוצת TheMarker, החלטנו להרחיב ולהעמיק את העיתון היומי לטובת קהל הקוראים המגוון שלנו. הרעיון העומד מאחורי קמפיין הפרסום משקף את החלטה זו. השימוש בדב הפנדה מסמל בעינינו את הצלחתו של TheMarker, שבאה לידי ביטוי גם בגידול של 15.8% במספר המנויים המשלמים על עיתון הארץ, מאז השקת TheMarker בינואר 2005, עליו דיווחנו לאחרונה".

משרד פרסום: מק'אן אריקסון, מנכ"ל: אורן פרנק, סמנכ"ל לקוחות: עמית משיח, מנהל קריאטיב: עד נוי, פלנר: אלעד ינאי, ארט דיירקטור: יותם שרון, קופירייטר: יפתח שריג, תקציבאי: גיא יגור.

תאריך:  11/02/2007   |   עודכן:  11/02/2007
ארד תקשורת, יח"צ
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
האקדמית ת"א- יפו שדרגה בימים אלו את אתר האינטרנט שלה, בסיוע של חברת המיתוג באינטרנט "סדנא". מלבד מידע רב למועמד, לסטודנטים הרשומים במכללה ולסגל האקדמאי מכיל האתר גם מידע להכוונה תעסוקתית, מידע ללקויי למידה, מידע על שכר הלימוד והמלגות, מידע על ספריית המכללה, קישורים ומידע על המרצים והסגל המנהלי, קישורים למאגרי מידע ועוד.
חברת מי עדן, החברה המובילה לייצור ולשיווק מים מינרלים טבעיים בישראל משיקה בימים אלה עיצוב חדש לבקבוק ה-1.5 ליטר, בהשקעה מדווחת של כ-1.5 מיליון ₪. ההשקה תלווה בקמפיין פרסומי בעיתונות ובאינטרנט.
האגודה הישראלית לנטורופתיה ולתזונה טבעית הצטרפה לאחרונה לאיגוד לשכות המסחר במטרה לקדם את יחסי הגומלין של האגודה עם הרשויות, להגביר את המודעות בקרב הציבור בישראל לתחום הנטורופתיה והתזונה הטבעית, ולשפר את מעמדם של העוסקים בתחום.
בין שלל הפסטיבלים המציפים אותנו מכל עבר, יש פסטיבל אחד שמבטיח ובהחלט יקיים. פסטיבל הפילינג הראשון, ממה שמסתמן כמסורת, ייפתח בתאריך 10/02/07 בספא היומי הראשון בישראל, ה"וילה ספא".
מגזין הבילויים "לילה" יופץ כחלק מעיתון ת"א מקומון הדגל של רשת 'ידיעות תקשורת' - עיתון תל אביב, במסגרת הפצת סוף השבוע.
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
ההגדה אינה מסמך קפוא אלא טקסט גנרי שמחזיק רעיון המתחדש עלינו מדי תקופה    ממצרים העתיקה שבה העבדים העברים סיפרו על יציאת האבות מהגלות, עד ליציאת מצרים של תקופתנו היא מדינת ישראל
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il