TheMarker יוצא בקמפיין פרסומי שילווה את הרחבת העיתון הכלכלי היומי, שסיסמתו "TheMarker - הדוב הבא". הקמפיין, בהיקף של כ-3.5 מיליון ₪, יעלה השבוע, החל מיום רביעי הקרוב, ה-14.2.07, בטלוויזיה, במודעות פרינט בעיתונים ובאתרי האינטרנט של קבוצת אתרי TheMarker, באמצעות משרד הפרסום מק'אן אריקסון, וילווה בפעילות קד"מ רחבת היקף.
לאחרונה, הודיע TheMarker על החלטתו להרחיב את העיתון הכלכלי היומי וזאת בעקבות ההצלחה של השקת העיתון החדש לפני כשנתיים והזינוק של 15.8% במספר המנויים המשלמים מאז. העיתון, בגרסתו המורחבת, יצא לאור החל מיום שלישי הקרוב (13.2.07) ויכלול תוספת של בין 8 ל-16 עמודים לעיתון, מדי יום, וכן יתווספו טורים מקצועיים וניתוחיים ושני מדורים חדשים - מדור ניהול ומדור יזמות ועסקים קטנים. בנוסף, יורחבו המדורים דין וחשבון ושוק ההון והתכנים העוסקים בתחומי ההשקעות, המשפט וראיית חשבון.
מבחינה ויזואלית, העיתון משיק לוגו מחודש ומעוצב, וכן הפורמט שלו יקוצר בכ-3 ס"מ ויאפשר קריאה ונשיאה נוחות יותר. בנוסף, לכל מדור בעיתון ייוחדו עמודים משלו, כך שכל תחום המסוקר בעיתון יזכה לעמוד נפרד.
הקמפיין הטלוויזיוני ימשיך לעשות שימוש בדב הפנדה, המלווה את המותג TheMarker מרגע השקת העיתון הכלכלי היומי לפני כשנתיים. המותג TheMarker נולד באינטרנט לפני 7 שנים והפך לפני שנתיים גם לעיתון יומי מודפס. בסרטון תוצג שיחת מעלית בין דב הפנדה הקודם לדב החדש, המשול למהדורה החדשה והמורחבת של העיתון. הדב החדש אומר לקודם שתמיד יש מקום לעידכונים, שינויים והרחבה בעיתון והקריין מכריז: "דה מרקר - הדוב הבא. יותר עסקים, יותר מידע והרבה יותר עומק".
לדברי יוסי ורשבסקי, מנכ"ל עיתון הארץ, "לאור הצלחתה של קבוצת TheMarker, החלטנו להרחיב ולהעמיק את העיתון היומי לטובת קהל הקוראים המגוון שלנו. הרעיון העומד מאחורי קמפיין הפרסום משקף את החלטה זו. השימוש בדב הפנדה מסמל בעינינו את הצלחתו של TheMarker, שבאה לידי ביטוי גם בגידול של 15.8% במספר המנויים המשלמים על עיתון הארץ, מאז השקת TheMarker בינואר 2005, עליו דיווחנו לאחרונה".
משרד פרסום: מק'אן אריקסון, מנכ"ל: אורן פרנק, סמנכ"ל לקוחות: עמית משיח, מנהל קריאטיב: עד נוי, פלנר: אלעד ינאי, ארט דיירקטור: יותם שרון, קופירייטר: יפתח שריג, תקציבאי: גיא יגור.