יוניליוור ישראל, המובילה את תחום מוצרי הטיפוח לנשים עם המותג דאב, מעלה קמפיין תדמיתי חדש לסדרת מוצרי הטיפוח לשיער של דאב, תחת המסר "נוסחת הלחות הייחודית של שמפו ומרכך דאב מחזירה לשיערך את המגע הרך".
הקמפיין, בהשקעה של כ-1 מיליון שקל, באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יעלה בטלוויזיה במגזר הכללי ובמגזר הרוסי.
רותי סלמון-גולדברג, מנהלת שיווק טיפוח אישי, יוניליוור ישראל: "הקמפיין הנוכחי נועד לחזק את סדרת מוצרי טיפוח השיער של דאב בעלת נוסחת הלחות הייחודית. סרטון הטלוויזיה החדש הינו סרטון השובר את גבולות ז'אנר הפרסומות לשמפו שהכרנו עד היום, ונועד לחדד את המסר של מוצרי טיפוח השיער של דאב".
סדרת מוצרי טיפוח השיער של דאב כוללת 14 מוצרי שמפו ומרכך למגוון סוגי השיער. הנוסחה הייחודית מחזירה לשיער את מרכיבי הלחות הטבעיים החיוניים לו (אשר בדרך כלל נשטפים יחד עם השמפו בעת החפיפה), ומעניקה לשיער מגע טבעי ומראה בריא ורך.
שוק מוצרי הטיפוח לשיער
מנתוני נילסן (דצמבר, 2007) עולה כי תחום מוצרי הטיפוח בישראל הכולל את קטגוריות הסבונים, שמפו, טיפוח פנים, דאודורנטים ומוצרי טיפוח העור (ללא קוסמטיקה יוקרתית) מגלגל כ-800 מיליון שקל בשנה.
תחום השמפו מהווה את הקטגוריה הגדולה ביותר מתוך שוק מוצרי הטיפוח עם 33% ומגלגל כ-270 מיליון שקל בשנה, מתוכו מהווה מותג דאב כ- 5% נתח שוק.
אודות יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל נמצאת בשליטת קונצרן יוניליוור האנגלו הולנדי, שהיקף פעילותו כ - 47 מיליארד יורו בשנה, בכ - 150 מדינות ברחבי העולם. היקף הפעילות של יוניליוור ישראל מסתכם בכ- 1.5 מיליארד ש"ח בשנה. יוניליוור פועלת בעיקר בשני תחומים: מוצרי מזון ומוצרי טיפוח אישי וביתי והמותגים המובילים שלהם הם: תלמה, קנור, ליפטון, הלמנס, מזולה, בייגל בייגל, קליק, סיף פנטסטיק, בדין, פינוק, דאב, אקס ולוקס.