אסם הקימה אתר אינטרנט חדש לבמבה, החטיף הישראלי הנמכר ביותר בכל הזמנים. האתר פועל במתכונת של פארק משחקים והרפתקאות. "פארק במבה" משלב גם ביקור במפעל הייצור של במבה וסקירה נוסטלגית של ההיסטוריה של החטיף הישראלי מאז עלה לראשונה על המדפים בשנת 1964.
פארק המשחקים באתר במבה כולל אוהל יצירה שבו אפשר להוריד תמונות של תינוק הבמבה, על מנת לצבוע אותן בבית. במקומות אחרים באתר אפשר לשלוח גלויות של תינוק הבמבה, להוריד רינגטונים, אייקונים ותמונות לדסק-טופ - ולשחק בשורת משחקים. "אסטרובמבה" הוא משחק שבו מיירטת חללית הבמבה מטר אסטרואידים הרסניים, "בפירמידת הבמבה" מאפשר לגולש להשלים פאזל של דמות המאוירת במתכונת כתבי החרטומים ו"במבה ג'ונגל" הוא משחק משימות בסגנון "סופר מאריו".
האתר כולו בנוי בכלי Flash ומשלב אנימציה איכותית להנאת הילדים, יחד עם כמה וכמה קריצות להורים - אשר רבים מהם גדלו גם הם על טעם הבמבה.
אתר האינטרנט החדש של במבה -bamab.co.il - חטיף הבוטנים של אסם רושם תנועת שיא. בארבעת הימים הראשונים לאחר ההשקה הרשמית של האתר, נרשמו למעלה מ- 100,000 כניסות, של יותר מ- 60 אלף משתמשים.
לדברי זהבה מרטינוביץ, מנהלת השיווק של חטיבת החטיפים באסם מיועד האתר להוות צומת מפגש בין הילד - ובין ההורה, הגולש יחד איתו. "יהיה מי שיסתפק במשחקים, יעבור בין חלליות לפירמידות ויתחמק מחיות הג'ונגל. אחרים, ירצו להבין איך עושים במבה - ויוכלו לגלות, למשל, שאין בה כלל גלוטן. חובבי נוסטלגיה - ימצאו את תמונות אריזות הבמבה הראשונות ויגלו כיצד עשה החטיף את דרכו מהשק"ם של מלחמת ששת הימים אל כל בית, יחד עם החיילים החוזרים מהמלחמה. זאת גם הזדמנות לעקוב אחר דמותו של תינוק הבמבה, מאז נולד בראשית שנות התשעים של המאה הקודמת, ועד היום".