בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
מהדורה מיוחדת: בדין בניחוח לבנדר
|
- הודעה מטעם יוניליוור ישראל
יוניליוור ישראל, המשווקת את בדין, מותג מרככי הכביסה המוביל בישראל עם כ-39% נתח שוק, משיקה שוב את בדין בניחוח לבנדר במהדורה מיוחדת, בעקבות הצלחתו בעבר. לבנדר הינו ניחוח פופולרי בתחומי הטואלטיקה ובבדין מבשם את הבגדים בבישום עדין ורענן. המהלך מלווה בקמפיין פרסום באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, הממשיך את השפה התקשורתית הייחודית של בדין "עולם הבדים של בדין". הקמפיין לבדין לבנדר נותן הצצה לעולמם של דנה ודני, ומציג את עולם הבדים של בדין בדרך ייחודית ומשעשעת של עולם העשוי מבד, בו דמויות עשויות בד נעזרות בבדין כאמצעי ל"טיפוח אישי". הנוסחה הייחודית של בדין עוטפת את סיבי הבד, מעניקה להם גמישות ושומרת עליהם לאורך זמן, תוך שיפור הרכות של האריג. בדין מותאם במיוחד למים הקשים בישראל ולכן יעיל יותר בריכוך הבד. כמו-כן, בדין מגן על סיבי הבגד ומונע את שחיקתם.
|
תאריך:
|
18/02/2007
|
|
|
עודכן:
|
18/02/2007
|
|
יפה אפרתי, יח"צ
|
|
גורו הקמעונאות הבינלאומי, פאקו אנדרהיל, מגיע בסוף החודש לביקור בזק בישראל. אנדרהיל יהיה כוכבו של אירוע בנושא "הקניון כמרכז בידור", שיוזם קניון לב המפרץ לרגל השקת המהפך המתוכנן בו. באירוע, שיתקיים במתחם "ארקה" בנמל תל אביב ב-27 בחודש, צפויים להשתתף כ-300 מבכירי ענף הקמעונאות בישראל.
|
|
|
מוזיאון ישראל הוא המוזיאון הגדול והחשוב ביותר בישראל. המוזיאון נמצא בין עשרת המוזיאונים הכוללניים הגדולים בעולם. במתחם המוזיאון קיימים האגפים הבאים: אגף אמנות יהודית ואתנוגרפיה, אגף אומנויות, אגף הארכיאולוגיה, אגף הנוער, היכל הספר ומודל בית שני, גן הפסלים.
|
|
|
לקראת גיליון מרץ של מגזין TheMarker שיוקדש לנושא האינטרנט, נשלח אורן מג'ר, כתב המגזין ומבקר המסעדות, ע"י העורך מייקי דגן למשימה אתגרית - להרוויח בתוך שבוע 1000$ באמצעות האינטרנט בלבד. המשימה החלה היום, יום ד', ותסתיים ביום רביעי, עוד שבוע בדיוק.
|
|
|
לקראת חג פורים, מחדשת רשת קונדיטוריות "הקסטר" את אוזני המן האיכותיים, ומפתיעה באריזות עגולות ושקופות המתאימות להגשה אישית ולמשלוחי מנות.
|
|
|
חברת "המטבח", חברה לייצור מטבחי איכות, יוצאת בקמפיין רחב היקף לקראת חג הפסח בהשקעה של 250,000 ש"ח.
|
|
|
|