חברת המחשבים דל רכשה שימוש בתוכנת Salesforce.com עבור 15,000 מעובדיה.
תוכנת Salesforce.com, המיוצגת על-ידי קבוצת One1, נמכרת כשירות לפי דרישה (On-Demand) במודל של תוכנה כשירות (SaaS), ועוזרת לעסקים לנהל מכירות ושיווק כשירות המסופק ממחשבי Salesforce שהגישה אליו הנה אך ורק דרך האינטרנט. זאת לעומת מרבית חברות התוכנה האחרות, המוכרות תוכנה כחבילה אותה יש להתקין בשרתי הארגון.
אנליסטים מעריכים כי המכירה לארגון גדול כמו דל, תאיץ את הגידול בהכנסות Salesforce.
העסקה עם דל, המוערכת בלמעלה ממיליון דולר בשנה, דומה בהיקפה לעסקה של Salesforce.com עם סיסקו, שעד עתה הייתה הלקוח הגדול ביותר של החברה. לקוחות גדולים אחרים כוללים את ADP עם 6,700 מנויים, נוקיה עם 5,500 ומריל לינץ' עם 5,200 מנויים ל-Salesforce.com.
בין הלקוחות הבולטים בישראל: צ'ק פוינט, פינג'אן, זנד טכנולוגיות, אם סיסטמס, סרגון, TTI, פאוור דיזיין, ווקלטק ועוד.
One1 הנה נבחרת מיחשוב מהמובילות בישראל, עם הכנסה שנתית של כחצי מיליארד שקל. One1, המעסיקה קרוב ל-1,000 עובדים, מספקת ללמעלה מ-1,000 לקוחות בישראל וברחבי העולם, שירות אישי ומקצועי המשלב תכנון והטמעה של פתרונות בתחומי התוכנה והתשתיות, תוך מתן ביטוי לתפישת החברה כ-One Stop Shop.
One1 הינה החברה המובילה בישראל בתחומי ERP, CRM, BI ו- SOA. בנוסף לכך, החברה מתמחה בפתרונות אחזור מידע, אבטחת מידע והמשכיות עסקית, ומספקת ללקוחותיה מענה במודל Offshore ובאמצעות יועצים. כמו כן, משווקת One1 מוצרי תוכנה וחומרה בינלאומיים וכך מציעה ללקוחותיה פתרונות מקצה לקצה, וממצבת עצמה כחברת ה- IT המובילה בישראל לשוק העסקי הבינוני-גבוה.