חברת גלידת שטראוס מציגה: קמפיין טלוויזיה חדש לשטראוס קורנטו הקמפיין בהשקעה של כ - 1 מיליון דולר יעלה השבוע למשך חודש.
חברת גלידת שטראוס יוצאת בקמפיין לשטראוס קורנטו, הטילון הנמכר ביותר בישראל. הקמפיין יעלה השבוע בערוץ 2, MTV וילווה בתשדירי רדיו וסרטון בקולנוע בהשקעה של כמליון דולר.
סרט הפרסומת של גלידת שטראוס קרמיסימו הנו סרט אשר הופק על-ידי קונצרן יוניליבר הבינלאומי ועבר התאמה לשוק הישראלי באמצעות משרד הפרסום IPG רבן ושות'. הסרט מעביר מסר של אהבה - שטראוס קורנטו, נטו סיפור אהבה.
בסרט, קופידון מנסה לצור זיווגים בעזרת שטראוס קורנטו אך מפספס ויוצר זיווגים מצחיקים.
במדית הרדיו יוכרז הטעם החדש של שטראוס קורנטו - ריבת חלב.
קרדיטים לקמפיין
משרד פרסום: IPG רבן ושות'
מנהלת קריאטיב - דרורית זרמון
קופירייטר - אידה
פלנרית - שלומית אביגור
סופרוייזר - ישי מנדיל
תקציבאית - לאה וסרמן
מפיקת משרד - מנדי מוריס
סמנכ"ל שיווק גלידת שטראוס - עדי רגב
מנהלת מותג קורנטו בגלידת שטראוס - גלית פריטל
יחסי ציבור - נאוה עינבר, משנה למנכ"ל רהב תקשורת