החשש הגדול ביותר של בעלי השמחה הוא אישורי ההגעה- מי מגיע, מי לא מגיע ואיך לסדר את סידורי הישיבה. כתוצאה מכך, בני הזוג בדרך כלל "מבלים" את הימים האחרונים שלפני החתונה בביצוע מאות שיחות טלפון על-מנת לוודא ולאשר את הגעת האורחים.
חב' ביפר, שהינה החב' הגדולה בישראל לשירותי ניתוב מידע אלחוטי, יוצאת לראשונה בעולם בשירות חדש וייחודי על-מנת לענות על צורך זה בדיוק!
שירות "המסלול המהיר למתחתנים" של חב' ביפר (בשיתוף חב' OK2GO) כולל מספר שירותים:
1. מענה טלפוני לאישור ההגעה באמצעות מוקד הפועל 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע, אשר את מספר הטלפון שלו ניתן לפרסם על גבי ההזמנות לחתונה, ואליו מגיעים המתקשרים המעוניינים לאשר הגעה. מספר ימים לפני האירוע בעלי השמחה מקבלים דוח ובו מפורטים פרטי המתקשרים.
2. שליחת הודעות SMS לכל המוזמנים יום-יומיים לפני מועד האירוע בכדי לקבל מהם אישור הגעה, וביום האירוע עצמו ניתן לשלוח תזכורת נוספת במידת הצורך. לקוחות שירצו יוכלו גם לשלוח הודעת תודה לאחר סיום האירוע.
3. המסלול המהיר למקום האירוע: בשיתוף עם חברת OK2GO המוזמנים יכולים לקבל הדרכה מהי הדרך המהירה ביותר להגיע למקום האירוע ממקום מוצאם, על-ידי הקשת קוד האולם בטלפון הנייד. בנוסף, שירות זה גם מתריע על מפגעים בדרך ומציע דרך חלופית לנסיעה.
מר נתי דרוטין, סמנכ"ל השיווק של חב' ביפר, מציין כי שירות חדיש זה מתווסף לשירותי התוכן הסלולאריים של ביפר הממשיכה להוביל את שוק ההודעות בארץ.
מחיר השירות: 490 שקלים בלבד (לא כולל מע"מ).