גלידות נסטלה מצטרפת לטרנד הנשנוש העולמי, ומובילה חזית חדשה בישראל, והפעם: נשנושי גלידה. מוצר הבכורה בקטגוריית הנשנוש המסעירה יהיה ה-DIBS, נשנושי גלידה בצורת קוביות קטנטנות ופריכות, המצופות שוקולד חלב.
דיבס, פרי פיתוחה של נסטלה העולמית, זכה להצלחה חסרת תקדים באירופה ובארצות הברית וישווק מעתה גם בישראל. בגלידות נסטלה הוחלט לאמץ את הקונספט ולהתאימו לטעם הישראלי. מדובר בקטגוריה חדשה לגמרי, שאינה קיימת בשוק הגלידות הישראלי, ובעצם המהלך מסמנת גלידות נסטלה מובילות אסטרטגית על פני המתחרות.
בגלידות נסטלה רואים ב- DIBS מנוע צמיחה מרכזי וצופים לו מחזור מכירות גבוה של כחמישה מיליון שקלים בשנה הראשונה. כשני מיליון שקלים יושקעו בהשקתו ובפרסומו של ה- DIBSבמהלך 2007.
בגלידות נסטלה מבטיחים כי מדובר במוצר מדליק שעונה על ערכים של כיף והתענגות, המתאים לנשנוש בכל עת, בכל מקום, ביחד ולחוד, מול המחשב או הטלוויזיה, בהליכה או תוך כדי נסיעה ועל-ידי כל הגילאים. הנשנוש יבוא באריזת ON THE GO נוחה וידידותית למנשנש וגם באריזת נשנוש משפחתית.
על הרגלי הנשנוש, מסבירה נירה זיטנר מנהלת תחום ה"אימפאלס" בגלידות נסטלה: "טרנד הנשנוש בישראל, מוכר לנו מעולם החטיפים המלוחים והמתוקים והוא בולט במיוחד בקרב בני נוער וילדים. באמצעות הדיבס אנו פותחים קטגוריה חדשה לגמרי המאפשרת הזדמנויות צריכה חדשות".
עוד הוסיפה זיטנר: "אנו צופים למוצר הצלחה רבה גם בקרב הקהל הישראלי, שכן לאור מחקרים שערכנו עולה באופן מובהק שהקהל הישראלי אוהב נשנושים וצמא לחידושים הן בתחום הנשנוש והן בטעמי הגלידה".
עיתוי ההשקה לא מקרי - גלידות נסטלה משיקה את הDIBS במהדורה כשרה לפסח (ללא חשש קטניות), כך שזוהי הזדמנות לכולם ליהנות מהמוצר עוד טרם פתיחת עונת הגלידה המסורתית ובמהלך חג הפסח שבו רוב הנשנושים אינם כשרים למאכל.
אודות ה"DIBS":
· DIBS: פיתוח מבית נסטלה העולמי, יחידות גלידה וניל בצורת קוביות קטנטנות ופריכות בשוקולד חלב.
· קהל יעד: כולם.
· עיצוב: המוצר ימותג תחת גלידות נסטלה, יוגש באריזת כוס מפלסטיק קשיח בשני גדלים: קטן - יכיל 15 יחידות (44 גר' לאריזה). גדול - יכיל 65 יחידות (215 גר' לאריזה).
· קלוריות:
375 קלוריות ל- 100 גר', כך שהאריזה האישית מכילה רק 165 קלוריות.
· כשרות: חלבי וכשר לפסח (ללא חשש קטניות) בהשגחת הרבנות קריית מלאכי.
· מחיר לצרכן: 7.90 שקלים לאריזה אישית ו- 24.90 שקלים לאריזה משפחתית.
· ניתן להשיג: בכל רשתות השיווק, חנויות המזון, המכולות והקיוסקים ברחבי הארץ.