|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
ברלין בלוז - המלצה לבינג'
כתיבת המומחים
בית חולים לניאדו בנתניה - המרכז הרפואי המוביל בשרון

גלידות נסטלה פותחת חזית חדשה בעולם הגלידה <br>

- הודעה מטעם נסטלה
11/03/2007  |     |   הודעות כלליות   |   תגובות
מאת: טריואקס יועצים ליחסי ציבור  |    |  טריואקס יועצים ליחסי ציבור
[צילום: יח"צ]

גלידות נסטלה מצטרפת לטרנד הנשנוש העולמי, ומובילה חזית חדשה בישראל, והפעם: נשנושי גלידה. מוצר הבכורה בקטגוריית הנשנוש המסעירה יהיה ה-DIBS, נשנושי גלידה בצורת קוביות קטנטנות ופריכות, המצופות שוקולד חלב.

דיבס, פרי פיתוחה של נסטלה העולמית, זכה להצלחה חסרת תקדים באירופה ובארצות הברית וישווק מעתה גם בישראל. בגלידות נסטלה הוחלט לאמץ את הקונספט ולהתאימו לטעם הישראלי. מדובר בקטגוריה חדשה לגמרי, שאינה קיימת בשוק הגלידות הישראלי, ובעצם המהלך מסמנת גלידות נסטלה מובילות אסטרטגית על פני המתחרות.

בגלידות נסטלה רואים ב- DIBS מנוע צמיחה מרכזי וצופים לו מחזור מכירות גבוה של כחמישה מיליון שקלים בשנה הראשונה. כשני מיליון שקלים יושקעו בהשקתו ובפרסומו של ה- DIBSבמהלך 2007.

בגלידות נסטלה מבטיחים כי מדובר במוצר מדליק שעונה על ערכים של כיף והתענגות, המתאים לנשנוש בכל עת, בכל מקום, ביחד ולחוד, מול המחשב או הטלוויזיה, בהליכה או תוך כדי נסיעה ועל-ידי כל הגילאים. הנשנוש יבוא באריזת ON THE GO נוחה וידידותית למנשנש וגם באריזת נשנוש משפחתית.

על הרגלי הנשנוש, מסבירה נירה זיטנר מנהלת תחום ה"אימפאלס" בגלידות נסטלה: "טרנד הנשנוש בישראל, מוכר לנו מעולם החטיפים המלוחים והמתוקים והוא בולט במיוחד בקרב בני נוער וילדים. באמצעות הדיבס אנו פותחים קטגוריה חדשה לגמרי המאפשרת הזדמנויות צריכה חדשות".

עוד הוסיפה זיטנר: "אנו צופים למוצר הצלחה רבה גם בקרב הקהל הישראלי, שכן לאור מחקרים שערכנו עולה באופן מובהק שהקהל הישראלי אוהב נשנושים וצמא לחידושים הן בתחום הנשנוש והן בטעמי הגלידה".

עיתוי ההשקה לא מקרי - גלידות נסטלה משיקה את הDIBS במהדורה כשרה לפסח (ללא חשש קטניות), כך שזוהי הזדמנות לכולם ליהנות מהמוצר עוד טרם פתיחת עונת הגלידה המסורתית ובמהלך חג הפסח שבו רוב הנשנושים אינם כשרים למאכל.

אודות ה"DIBS":

· DIBS: פיתוח מבית נסטלה העולמי, יחידות גלידה וניל בצורת קוביות קטנטנות ופריכות בשוקולד חלב.
· קהל יעד: כולם.
· עיצוב: המוצר ימותג תחת גלידות נסטלה, יוגש באריזת כוס מפלסטיק קשיח בשני גדלים: קטן - יכיל 15 יחידות (44 גר' לאריזה). גדול - יכיל 65 יחידות (215 גר' לאריזה).
· קלוריות:
375 קלוריות ל- 100 גר', כך שהאריזה האישית מכילה רק 165 קלוריות.
· כשרות: חלבי וכשר לפסח (ללא חשש קטניות) בהשגחת הרבנות קריית מלאכי.
· מחיר לצרכן: 7.90 שקלים לאריזה אישית ו- 24.90 שקלים לאריזה משפחתית.
· ניתן להשיג: בכל רשתות השיווק, חנויות המזון, המכולות והקיוסקים ברחבי הארץ.

תאריך:  11/03/2007   |   עודכן:  11/03/2007
טריואקס יועצים ליחסי ציבור
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
INCOSE IL - האיגוד הישראלי להנדסת מערכות יעניק
הדוגמנית הברזילאית הידועה ג'יזל בונדשן, מהדוגמניות המפורסמות והמובילות בעולם, נבחרה להוביל את קמפיין משקפי השמש ומסגרות הראייה של המותג הפופולארי "ווג" לבית "לוקסאוטיקה", לעונה הקרובה - אביב-קיץ 2007.
11/03/2007  |  יפה אפרתי  |   הודעות כלליות
HOT יוצאת היום בקמפיין נרחב להשקת העונה החדשה של הטלנובלה המצליחה "האלופה".
11/03/2007  |  Shalmor Scherf  |   הודעות כלליות
המחלקה לנוירולוגיה במרכז הרפואי "וולפסון", בשיתוף עם האגודה הישראלית לטרשת נפוצה, יקיימו יום עיון על טרשת נפוצה עם מומחי "וולפסון".
שירות הייעוץ לקשיש בביטוח הלאומי מקשיב לכם ומפעיל למענכם קו טלפון מיוחד, שבו תוכלו לשאול ולהתייעץ בנושאים הקשורים לגיל הזקנה:
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
"לקחי השואה חייבים להיות לקוד תרבותי של חינוך לערכים הומניים, לדמוקרטיה, לזכויות אדם, לסובלנות וסבלנות, ונגד גזענות ואידיאולוגיות טוטליטריות" - מתוך מנשר ניצולי השואה
ציפי לידר
ציפי לידר
מי אמר שחומש ויקרא הוא טכני בלבד? שיקום! החומש עשיר במסרים מרתקים, מפתיעים, מעניינים ומרעננים    הידעתם ששמירה בתורה היא גם ציפייה? ומה הקשר לפרשתנו?    על כל אלה ועוד במאמר שלפניכם
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
היתרון של מערכת ציבורית היא שכל עוד היא עובדת, גם העשיר וגם העני יקבלו טיפול טוב. כשיש עומס נוצרות שתי בעיות: החזק והעשיר הולך למערכת הפרטית, אבל החלש צריך לצעוק חזק יותר כדי לקבל ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il