אליענה בקייר מטפסת לראשונה על הקיר הכי גדול בחיפה כפרזנטורית מותג האופנה FUNKIER.
מותג האופנה FUNKIER רכשו ממגה מדיה את שטח הפרסום הכי גדול בחיפה המוצב בגשר הצ'ק פוסט. הקמפיין ימשך כחודש ימים, הקיר יהווה עוגן לקמפיין רחב היקף שעולה בימים אלה בחיפה לקולקציית הקיץ של המותג.
לדברי מנכ"ל החברה דני מולדבסקי שטח הפרסום העצום שמוצב בצ'ק פוסט נותן מענה למפרסם לכל הצפון, שטח הפרסום מחולק לשלושה שלטי ענק, צפוני, מערבי ודרומי החושפים את הפרסום לכל כיווני הנסיעה ובכך המפרסם מקבל חשיפה מקסימאלית לפרסומת.
הצ'ק פוסט היא צומת שמחברת את כל אזור הצפון (חיפה, קריות, נשר, תל חנן, קריית טבעון, יגור, יקנעם, עכו, נהרייה) ועוברים דרכה מדי יום מעל חצי מילון איש.
מולדבסקי מציין כי זאת כמות של נחשפים מדהימה אפילו במושגים של צירי תנועה ראשיים במרכז הארץ, ואין עוד מיקום באזור הצפון בעל חשיפה גדולה יותר מצומת הצ'ק פוסט.
מגה מדיה מזמינה את המפרסמים להיכנס לאתר שכתובתו megamedia.co.il להתרשמות.